Gefeliciteerd met jullie wondertje en veel geluk met elkaar.
Groetjes,
Sandra
Wauw echt op de dag, wat bijzonder! Van harte gefeliciteerd! Hele mooie naam. Wat een klein mannetje trouwens
Heel veel geluk met zn 4en en lekker genieten want die eerste weken vliegen voorbij!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet er maar lekker van.
Maak er een mooie kraamtijd van met z’n 4en.
Groetjes Corina
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van julie zoon Ruben
Echt een ontzettend mooie naam
Veel geluk en gezondheid toe gewenst
Groetjes Marianne mama van Ruben en ??
Super, van harte gefeliciteerd!!!
Hele mooi naam Ruben en wat bijzonder dat hij precies op de uitgerekende dag is geboren!
Hoop dat jullie ontzettend aan het genieten zijn met elkaar!
Groetjes Carolien.
Zo hier weer een berichtje van mij.
Het gaat hier heel goed, Jony heeft het wel pittig. Is niet jaloers in tegendeel. Vindt het wel leuk een broertje moet wel wennen dat ze mij moet delen.
Heeft moeite met de drukte hier in huis kan het moeilijk handelen.
De voeding gaat goed. Ik geef borstvoeding. Mijn li-borst is heel pijnlijk als Ruben goed drinkt, stevig drinkt. Bij Jony was dat ook het geval maar Jony zette niet door dus wiste we niet waar de pijn vandaan kwam. We kunnen niks zien aan de li-borst. Er is behoorlijk wat consult geweest. Conclussie is dat mijn borst beschadigd is bij een ongeluk. Hij is bekneld geraakt tussen bij een frontaal botsing door de gordel. Er zijn “leidinkjes” beschadigd weer genezen maar de melk kan niet doortromen met gevolg vreselijke pijn. Gisteren is iemand wezen kijken Ruben had vreselijke honger mbv tepelhoedjes gaf ik voeding in de hoop dat ik minder pijn had. Ruben nam 2 slokken ik zat tegen het plafond zo’n pijn.
We hebben besloten om te stoppen. En voeding met 1 borst te geven. Dit geeft heel veel rust voor mij.
Ruben is weer aan het stijgen met zijn gewicht. Dus dat is ook mooi. Al met al gaat het heel goed, een leukere en veel betere en rustigere start dan met Jony.
Greetz, Cora
Fijn dat het zo goed gaat zeg. Wist niet dat dat kon borstvoeding geven met 1 borst. Maar als dat ook goed gaat dan is dat toch ook prima.
Hopelijk ben je dan ook snel van de pijn af.
Dat de drukte wat teveel is voor Jony herken ik wel. Daar had Rens ook last van. Ook van de kraamvisite enzo. Daarom spraken we kraamvisite eigenlijk meestal 's avonds af nadat Rens op bed lag. Was wel zo rustig voor hem.
Groetjes Ramona
Fijn dat het zo goed gaat en wat naar van je borst… Hopelijk blijft het goed gaan met 1!
Dat gedrag van Joni is heel herkenbaar.
Sylvie had dat ook. Was inderdaad echt geen jaloezie maar last van de drukte en onbegrip. Toen bij ons de kraamverzorgster niet meer kwam was Sylvie alweer veel meer zichzelf! En een aantal dagen later was ze helemaal weer de oude
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Ok dus heel herkenbaar, nou ik hoop voor Jony gauw het zo mogelijk oude structuur en rust er weer in zit. Want je kan echt zien dat ze niet lekker in haar velletje zit. Nu is haar pappa er elke dag voor haar. En straks als de kraamtijd, (de tijd vliegt overigens morgen is alweer de laatste dag dat ze komt), voor bij is gaat hij allen de woe/do werken. Dus hoef het niet gelijk alleen te doen.
Met de voeding gaat het super hij weegt nu 3400 dus dat is mooi een stijgen de lijn in zijn gewicht…
Greetz Cora