Weer een bericht van mij. Alles is rustig. Joël is nog erg ziek. Hij heeft van 11.30 tot 13.00 uur in z’n bed gelegen, maar werd steeds wakker van hoesten. Ik lag ook te rusten, maar ja dat werkte zo niet. Dus hups Joël bij mij in bed, lekker omhoog gehouden en slapen dat hij deed. Tja en moeders kan het dan dus vergeten… Maar goed ik ben erg goed in opofferen voor m’n kleine ventje al zeg ik het zelf, dus is het zomaar 16.00 uur geworden. Hij heeft steeds geslapen. Toen hebben we Joël toch maar wakker gemaakt, in de hoop dat hij vannacht gewoon weer een nacht maakt… Ook m’n man kwam op een gegeven moment in bed liggen. Twee snurkers en een wakkere, zieke moeder. Het voelt niet altijd eerlijk dat m’n man niet zoveel geduld heeft met Joël. Maar goed ik werd wel verwend met ijsje, thee en dropjes en een tijdschriftje op bed. En hij heeft voor het eten gezorgd, dus gelukkig hoefde ik me niet op te vreten in bed. Afgelopen nacht zat ik om 3.45 beneden te stomen, ik zat zo verstopt en had mega hoofdpijn…
Vanmorgen controle, we zijn samen geweest, opa paste op Joël. Bloeddruk oké en bloed laten prikken. Ik kreeg te horen dat deze week de bevalling spontaan moet beginnen. Zo niet, zit er een grote kans in dat ze me niet inleiden, maar dat het een keizersnee wordt. (ivm met vorige keer ook keizersnee) Hiermee had ik eigenlijk geen rekening gehouden, tegenvaller dus. Nou, baby, kom op, opschieten nou. Ik had me zo ‘verheugd’ op normaal bevallen!!! Nu moet ik dinsdag weer komen, als er nog niks is. Dan maken ze ook een CTG.
Groetjes, Mariëlle en Joël.
P.S. Allemaal nog harder duimen hè? ![]()