ik ben op zoek naar een cars nachtlampje voor in het stopcontact. zonder snoer dus gewoon zo’n klein rond ding die je dan in het stopcontact kunt doen. Ik had er destijds 1 van winnie the pooh maar ik kan ze nergens vinden van cars. ik heb nu zo’n led lampje met een aan en uit knop op batterijen maar goed ik persoonlijk vind dat ondingen.
kan iemand mij hiermee helpen?? Ik heb al veel gezocht maar kan het niet vinden!
Cars nachtlampje voor in het stopcontact
Hey, er staat er eentje op marktplaats.
Met nieuwe cars kledinghangertjes erbij, bieden vanaf 4,50 euro.
probeer de link even en anders deze even copieren naar de adresbalk.
http://link.marktplaats.nl/436698795
En anders even flink googlen, er is vast wel een online shop die ze nog verkoopt.
Ik heb er eentje van Winnie de Pooh, die heb ik een keer bij de etos gekocht, maar dat zijn van die korte acties, ik zou zo niet weten welke winkel ze nog heeft liggen.
Succes!
Groetjes Carolien.
Kijk eens op deze sites;
Volgens mij is het beide hetzelfde lampje alleen bij de ene staan alle prijzen van webshopes erbij.
Groetjes,
Michèle
dankjewel beide! ik ga even daar kijken,
ja ik heb al veeeeel webshops gezien maar nog geen lampje hopelijk staan ze hier tussen!
hmm nee dat is het ook niet
die link van jouw mamavanjasper… dat is zo’n ding wat ik al heb, maar die moet je dus zelf aan en uit zetten en is niet voor in het stopcontact.
en michele die van jouw werkt ook op batterijen zag ik in je 2e link.
het moet zeg maar dit ding zijn alleen dan van cars:
Inge, zit er in dat lampje van jou geen aansluiting voor een adapter? Want dan zou je daar misschien mee kunnen volstaan.
jawel maar dan kan hij er nog bij omdat hij dan nog op een tafeltje oid moet staan en dan zit er dus een snoer aan, vind dat niet zo verstandig…
bij het stopcontact zelf kan hij dan weer niet bij ik moet echt iets in het stopcontact kunnen stoppen snapje?
en dan kan ik wel smiley face gaan kopen (zie afbeelding hierboven) maar dan staat dat weer niet echt bij zijn thema kamer…
Gewijzigd door - MamavanRico op 17 Apr 2011 21:04:07
Je wilt echt een nachtlampje die snachts wat schemerlicht afgeeft…
hmm dan moet ik nog even voor je doorzoeken.
Die van marktplaats gaat wel rechtstreeks in het stopcontact en kan je dan idd zelf ook nog handmatig aan/uit zetten, maar die geeft denk ik wat de veel licht om de hele nacht aan te laten.
Deze dan, heb je meteen wat op voorraad…
http://link.marktplaats.nl/439872909
Groetjes Carolien.
Gewijzigd door - Mama van Jasper op 17 Apr 2011 22:04:01
dankjewel iedereen!
@Yavahn; hee die zit bij ons ook op de hoek haha, daar had ik nog niet gekeken, stom! maar ik zal ook daar is kijken