Het was geweldig hoor!
Vrijdagochtend lekker wakker geworden, kinderen kwamen nog even lekker bij ons liggen. Daarna lekker douchen. Bob, Nicky en Arno gingen bloemen en ballonnen halen. Die gingen zich omkleden bij Arno’s zus.
Om half 10 kwam de kapper en de make up. Ondertussen kwam mijn zusje en vriendin bij mij omkleden en lekker tutten.
Om 13.00 uur jurk aantrekken en toen kwam het. Het bovenstukje was niet goed gemaakt} De balijnen die erin waren gemaakt, die waren scheef en stonden naar buiten. Me zusje heeft de bruidswinkel gebeld en eiste dat er een coupeuse kwam. Die kwam uiteindelijk om even voor half 2(om 2 uur moesten we in het gemeentehuis zijn)Die zag het gelijk, MEt het tornmesje werd het opengemaakt, balijnen werden eruit getrokken en met de hand weer dichtgemaakt. Snel de sluier nog in mijn haar.
2 minuten later stond Arno voor de deur met de kinderen. Wat voelde ik me rijk zeg. Mijn 2 mannen in pak en Nicky in een mooie jurk.
Het gemeentehuis was heel erg mooi en best emotioneel. Onder andere door een woordje van een oom van Arno.
Daarna naar de kerk. Hele mooie mis met hele mooie liedjes. De kinderen waren heel erg lief, ze bleven de hele mis bij ons zitten. Na de dienst ballonnen opgelaten voor de mensen die we misten en er graag bij hadden gehad.
Toen werd het tijd om een feestje te vieren.We gingen naar huis, daar stond een grote tent achter in de tuin voor een receptie en een diner. En daarna lekker naar de kroeg om verder te feesten.
Kijk naar de foto’s om een idee te krijgen wat voor dag we gehad hebben.
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob