Boodschappen

Yeah! Komt elke week weer terug, en ik vind het toch een stom klusje! Maar nu dus feestboodschappen, want mijn allerliefste baby is na dit weekend een dreumes! We vieren Thijes verjaardag zaterdag, dus ik ga morgen boodschappen doen. Ik koop ALTIJD te veel. Al had ik bij Luca’s verjaardag precies genoeg taart gekocht, dus die hoeveelheid hou ik nu ook aan. Scheelt weer gesnoep de volgende dag (er moeten nog 3 kilo’s af…).
Heeft iemand nog tips wat altijd handig is op een kinderverjaardag met kinderen uiteraard, en ooms, tantes, oma’s, opa’s, overgrootoma’s en opa’s en noem maar op?! Iets wat altijd een succesnummertje is??? Beetje laat misschien, maar wie weet heb ik er wat aan! Bedankt alvast!!!

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi kim
Even denken maar weet niet zeker of het geschikt is: spek/koekhappen, beschuit versieren. Een knutselhoekje speelhoekje maken. Iemand de kindjes laten sminken. Stoelendans.Weet niet of het zou werken of of je dit ongeveer bedoelde?Alvast gefeliciteerd voor dit weekend maak er maar een mooie dag van en vergeet vooral zelf niet eens te zitten en genieten van deze bijzondere dag.groetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 05 Sep 2008 14:00:44

hey hey

Ik heb geen idee in welke leeftijd je wat wil gaan doen maar hier wat ideeen die ik met julia ook wel eens doe maar ook met bv haat nichtje van 7

Ballonnen versieren :
je kunt hiervoor een speciale set kopen, maar het is ook heel leuk om met een watervaste stift op de ballon te tekenen en er zelf geknipte strikken of hoeden op te plakken. De kinderen weten zelf erg goed hoe ze een ballon kunnen versieren.

Eigen placemat maken :
Zoek kleurplaten op internet en vergroot ze naar A3-formaat. Je kunt ook een A-4 kleurplaat plakken op een gekleurd vel in A3-formaat. Je laat de kinderen de kleurplaat kleuren, verven of beplakken. Ze schrijven hun naam erop en bijvoorbeeld ‘eet smakelijk’ . Als de platen klaar zijn, platificeer je ze. De meeste scholen/bedrijven hebben zo’n aparaat, en je mag het meestal wel lenen." (weet niet of je zo’n apperaat kunt lenen maar ik vind het altijd wel erg leuk om te doen)

Snoepketting :
In het midden hang je een snoepsleutel. Je kunt er ook andere lekkernijen aanhangen. Onder het rijgen wordt er natuurlijk lekker van de chips gesnoept en aan het eind van het feestje mogen ze hem mee naar huis nemen." Ik rijg vaak met nibbit ringen.

Proeven :
“Leuk voor alle leeftijden. Blinddoek alle kinderen en laat ze vijf verschillende dingen proeven. Zoete chocolade, zure augurk, cocktailworstje, enzovoort. Ontzettend spannend.”

Snoepspel :
Op een ronde houten plank wordt een pijl gemaakt die kan ronddraaien. Met houten latjes wordt een vakverdeling gemaakt. In elk vakje komt een snoepje. Elk kind mag nu om de beurt aan de pijl draaien en het snoepje dat door de pijl wordt aangewezen, pakken. De snoepjes worden steeds aangevuld. Als de snoepjes op beginnen te raken, wordt het spannend. Dan komen er dus ook lege vakjes. Het kan dan gebeuren dat een kind die ronde geen snoepje krijgt, en de volgende ronde weer wel en iemand anders niet."

cakejes-koekjes bakken en daarna versieren.

maskers maken:
http://members.ikkeben.nl/nietveld2/index-11.html

hoop je zo een beetje op weg te hebben geholpen
groetjes titsia

goh wat heb jij leuke creatieve ideeën Titsia!groetjes chantal

Chantal

dankje chantal

Ik heb een knutselmap waarin ik alle leuke dingen die ik tegen kom opschrijf zodat ik altijd wel een leuk ideetje kan vinden als ik het nodig heb. Vind knutselen namelijk zelf ook wel erg leuk om te doen hihi…

groetjes titsia

super bedankt voor jullie reacties!! Die ga ik zeker gebruiken voor luca’s feestje, al duurt dat nog heel lang! Bij thijes verjaardag kwam het er niet van, en de kids waren nog een beetje te jong hiervoor.

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker