hoe is het gegaan michele??
hoe gaat het nu met morgan? pijnlijke armpjes? of valt het mee?
en wat was de info?
Enne knap hoor meid, flink sporten, ik heb het ermee gehad en ben weer een kilo rijker pfffff
hoe is het gegaan michele??
hoe gaat het nu met morgan? pijnlijke armpjes? of valt het mee?
en wat was de info?
Enne knap hoor meid, flink sporten, ik heb het ermee gehad en ben weer een kilo rijker pfffff
Staat in de topic lengte en gewicht in 1-4 jaar Inge
Maar het gaat tot nu toe goed. Ze heeft wel dik 2 uur geslapen toen we thuis kwamen maar nu heeft ze er geen zin meer in. Ik laat haar nog even rommelen in bed, maar denk niet dat ze gaat slapen. Maar een verhoging de andere enne die pijn in de arm is volgens mij morgen pas.
Groetjes,
Michèle
heb het gelezen.
en gereageerd.
Rico had in zn been altijd s’avonds al behoorlijk pijn. en dan wilde ik het wat masseren, en dan was het brullen. dus niet geslaagd
Nou ja ik had verwacht dat ze misschien minder zou lopen vandaag, maar ze liep te hobbelen en te drentelen en ze was ook lekker koel toen ze net ging slapen dus ik denk dat het met de ene wel meevalt. Nu afwachten wat de bmr gaat doen.
Groetjes,
Michèle
ik vind het echt knap hoor van die kleine Morgan!
en ik duim voor jullie dat de bijwerkingen van de BMR meevallen…
maar dames
ik heb even een vraag.
Rijco vraagt net aan mij of de weerstand door die prik minder wordt, waardoor ze weer vatbaarder zijn voor de mex griep…???
ik wist geen antwoord opd ie vraag. kan iemand ons helpen? want mn vriend is iemand die gauw zoiets heeft van: och valt wel mee. dus als zelfs hij deze vraag stelt neem ik het ook wel wat serieuzer.
ik wacht jullie reacties af…
Ik weet het niet Inge, vraag het even aan het cb. Ik weet wel dat als ze als ziekig zijn ze geen prikken mogen krijgen, maar andersom weet ik niet.
Groetjes,
Michèle