BMR prik en ikkeben dag..somebody help;)

Goed bezig eh Inge

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

haha lol,
nee even serieus, sandra, sorry als ik op het laatste moment toch niet kom, dat ligt er echt aan hoe rico erop reageert, wat baal ik nu van die prik datum…of zal ik m een week uitstellen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Tja het is moeilijk. Kan me heel goed voorstellen dat je er graag bij wilt zijn. Ik weet dat Erik van Mriek wel ziek is geworden van de BMR. Moet je anders even bij haar informeren of hij er erg veel last van heeft gehad en hoe lang. Wie weet heeft Rico er helemaal geen last van of komen de symptomen pas na 1 week. Besmettelijk is het in ieder geval niet, dus gewoon laten staan die afspraak. Ziek zijn komt nooit uit en anders blijf je uitstellen.

Ik hoop heel hard met je mee dat Rico er geen last van heeft.

Groetjes,
Sandra

dankjewel, ik zal Mriek is mailen.
maar dan weet je in ieder geval dat onze komst nog een beetje onzeker is…

Hey meid! Zou jammer zijn als je er niet bij bent, maar als Rico op dat moment niet lekker is dan is het toch logisch.
Niet elke kindje wordt er ziek van, dus wie weet valt het mee. En als je echt het zekere voor het onzekere wilt, zou je de afspraak altijd nog kunnen verzetten. Naar bijvoorbeeld een week eerder of een week later. Maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen.
Deze prik komt namelijk niet aan op een week en kan dus best uitgesteld worden, maar wat ik al zei…helemaal jouw keuze uiteraard.

We horen het tegen die tijd wel. En ik hoop voor je kleine mannetje dat hij er niet ziek van wordt.
Liefs!

Inge je eigen niet druk maken
Wie weet haken er wel 5 af op dat moment. Je kunt van te voren toch niet zeggen of je kindje ziek is of niet

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

nee maar dacht dat het gewoon echt afgesproken werd, ik weet wel dat er dingen tussen kunnen komen maar ik ben iemand die haar afspraken altijd nakomt tenzij er echt een goede rede voor is.
daarom wilde ik jullie mening even en gewoon nu al aangeven dat die kans erin zit.
maak me verder niet druk hoor, waarom denken mensen dat toch altijd kom ik zo over?
dat krijg je he met internet

He meis!

Ik zou me nu ook nog niet afvragen of Rico ziek wordt hoor! Eva krijgt 'm dinsdag en wij hebben gewoon veel afspraken staan in die week. Ik ga daar niet vooraf over nadenken, wat ZOU kunnen. Misschien krijgt Rico er geen last van? En anders weet je dat vooraf wel en dan ga je gewoon niet. Dat snapt iedereen dan natuurlijk, met een ziek kindje kun je niet komen. Maarre…laat het mij dan wel even weten he? Want dan moet ik alleen naar de Ikkeben-dag en dan ga ik wel met Eef met de trein. Maar we gaan er gewoon van uit dat Eef en Rico samen in mijn Panda op de achterbank zitten hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Morgan krijgt hem donderdag (kan ik mee brullen want pappa kan niet) en ik heb oko afspraken staan. Ik weet dat ze ziek kan worden, maar het hoeft niet. Enne Morgan en Eva zijn wel twee echte nightengales dan hoor

Groetjes,

Michèle

Maareh… Ze worden toch meestal ziek na 5 tot 10 dagen? Meende tenminste dat ik dat ergens gelezen had. Begin nou toch een beetje over die prikken in te zitten, Danique krijgt ze in januari pas maar toch…

Ben nooit zo wild van prikken geweest bij de kleine meid, je bent zo machteloos.

heb even op de vaccinatie site gekeken, daar staat dat na BMR-vaccinatie de bijwerkingen pas na 5 tot 12 dagen optreden (kunnen optreden)
enne rainbow ik laat het je weten hoor! ik hoop natuurlijk dat hij niet ziek wordt!

Michele: ooh ik heb zo’n medelijde met jou! of medeleven wat wordt het?
ik moest de vorige x ook zonder rijco, had toen mn vriendin meegenomen ahha ik kon m echt niet vast houden trilde als een rietje werd misselijk zefls, en begon weer bijna te huilen haha
wat ben ik toch een emo tripper

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090929/GYPG.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“48” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/A3iGp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 30 Oct 2009 10:09:26

Ne hoor Inge dat ben je niet das moedergevoel. We willen niet dat onze kleine moppen pijn hebben.
Ik mag 23 november weer
Enne papa gaat maar mooi mee nu 4 keer prikken gehad, 2 keer ik alleen en huilen en 2 keer papa erbij en lachen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

haha ja papa gaat ook met deze bmr mee want ik doe het niet meer alleen het is goed!

oh enne
voor de geeintereseerde over de bijwerkingen:

Op welke bijwerkingen moet ik letten?

Behalve het gewenste effect kan BMR-vaccin NVI bijwerkingen geven. De bijwerkingen en de kans hierop zijn ongeveer hetzelfde als bij andere vaccinaties. Het meest komt voor pijn op de plaats van de injectie. Dit trekt snel weer weg.

Regelmatig, enkele uren na de injectie
Pijn op de plaats van de injectie, soms met roodheid of zwelling.

Soms, enkele uren na de injectie
Bij baby’s: huilerig, hangerig, slaapstoornissen, niet willen eten, misselijkheid.

Vanaf vijf tot twaalf dagen na de inenting
Koorts of verhoging en rode huiduitslag. Heeft u of uw kind hoge koorts op het moment van injectie, bijvoorbeeld door een infectie, dan kunt u beter de vaccinatie uitstellen tot u of uw kind weer beter is.

Medelijden Inge, ik wil medelijden enne medeleven mag ook maar dan moet je mee

Enne als ik dat zo zie dan maak ik me niet zo’n zorgen. Bij morgan is het de laatste keer wel koorst geweest, maar ja dat was prikken, verkouden, tanden en oren…

Groetjes,

Michèle

oh ik ga vlot mee als ik bij je in de buurt woonde, kunnen we samen janken

Rico is alleen bij de 2e inenting doodziek geweest.
ook 40 graden koorts.
bij de laatste inenting had ie 38.6 gehad maar met een pcm was dat zo weg gelukkig.

Goh moet toch even off topic,
anders blijven er topics komen
ben zo trots weer, gewoon omdat rico zo’n schatje is!
hij heeft een nieuw spelletje uitgevonden;
zichzelf in de box op zijn buik gooien en dan gaan rollen en heel hard schateren.
en dan gaat ie weer op zn knieen zitten roep ik BOE! dan laat ie zichzelf weer plat op zn buik vallen en weer het zelfde tafereeltje haha.
echt de dolle 10 minuten net.

Ha ha ha had ik je aan gehouden Inge…

Ha ha ha het zijn net jonge honden he… Morgan zoekt altijd mensen in de tram om kiekenboe mee te spelen en dan gaat ze ook helemaal uit de dak als ze meespelen

Groetjes,

Michèle

Even over die prikken he. Ben ik nou een keiharde mama ofzo? Het maakt mij helemaal niets uit namelijk als Eva haar prikken krijgt. Ik hou haar wel vast als ze geprikt wordt en het is ook wel zielig dat ze dan huilt, maar ik heb daar echt geen moeite mee. Vooral omdat ze 3 seconden later alweer lachend rondkijkt. Ik heb er nooit moeite mee gehad eigenlijk…?

Jij hebt waarschijnlijk ook geen naaldenfobie rainbow???

Groetjes,

Michèle

quote:
Even over die prikken he. Ben ik nou een keiharde mama ofzo? Het maakt mij helemaal niets uit namelijk als Eva haar prikken krijgt. Ik hou haar wel vast als ze geprikt wordt en het is ook wel zielig dat ze dan huilt, maar ik heb daar echt geen moeite mee. Vooral omdat ze 3 seconden later alweer lachend rondkijkt. Ik heb er nooit moeite mee gehad eigenlijk...?

Nee hoor Rainbow, hier nog een harde mama. Haha maar was wel mijn eerste gedachte hoor toen ik de reacties zo las. Hihi totdat jouw reactie kwam. Natuurlijk is het niet het leukste wat er is. Maar ik maak me er totaal niet druk om. Ik houd Tim stevig vast en ben er echt niet bang voor. Het is idd even een paar seconden keihard huilen, maar een goede knuffel van mama na de prik en het is weer over.

Groetjes,
Sandra

Nee, geen naaldenfobie hier. Al word ik zelf ook niet graag geprikt hoor! Maar ik geef Eef daarna gewoon een dikke knuffel. Ze lacht ook binnen 3 seconden weer naar de arts, dus ze is het leed snel vergeten! Ik ben wel benieuwd hoe ze gaat reageren op de prik. Vorige week kreeg ze uit het niets 39,8 koorts! Maar gelukkig hebben we pcm in huis. Ik wacht het maar af!