Wat vervelend!!
Beterschap voor Jurian
En een knuffel van Seth!
Liefs, Anne
quote:
Hallo,(omdat ik over 11 dagen uitgerekend ben van haar broer!!)
Groetjes Mamadelon
Wat leuk een jongen… Spannend hoor … ik moet nog paar dagen langer dan jou. Maar zie er toch best tegen op vooral met dit warme weer. Laat het nu nog maar even zitten, zo zwem je ook je kraambed uit
Met dit weer biggen is niks nee, maar zwanger zijn ook niet! En volgens mij blijft het voorlopig zo…
Weet jij al wat het wordt? Best spannend he… Ben zo benieuwd hoe het zal zijn voor onze dochter en natuurlijk voor ons. Ze is nog te klein om nu in de gaten te hebben dat er een broertje in mijn buik zit…
Wordt vast geweldig! Succes jij ook met de laatste loodjes!
Groetjes Madelon
Ja heel spannend! Wij weten nog niet wat het gaat worden … heb ook geen enkel voorgevoel… (had ik bij Jurian wel) dus wachten we het rustig af. Ben heel erg benieuwd hoe het voor een 2e keer is om mee te maken… je weet toch wel wat meer wat er komen gaat … soms fijn/soms ook niet …
Jullie oudste is toch ook net 2 of bijna 2?
Onze dochter is bijna 2 ja, net als bij jullie.
Ik vind de bevalling doodeng… Terwijl het vorige keer best snel en voorspoedig ging maar het deed zo’n zeer op 't laatst…
Maar we krijgen er iets moois voor terug he!
@MamaMadelon: biggen! Die kende ik nog niet! Succes met de laatste loodjes, zal inderdaad zwaar zijn. Ik ben pas 27 weken en ik vind die hitte ook niet echt fijn met die dikke buik! Eind september hoop ik te bevallen, ook van een broertje en dan is het meestal niet meer zo heet! Pff.
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hier is het ook niet te doen met plat dak
mijn kleine meid heeft het ook erg warm op der kamer dus hebben sinds een tijd een airco op der kamer staan moet zeggen het helpt wel, een uurtje van te voren aan dan is het zo 25graden binnen bij haar en dat blijft ook misschien dat het net 1 graadje meer word. maar slapen doet ze nog niet echt goed steeds wakker. maar het is iedergeval wel voor haar te doen
minder bezweet.
Alleen overdag dan is ze echt een plakkert wil ze percee tegen me aan zitten.
en om de 10min om drinken zeuren steeds met de beker aan komen zetten.
en als niks krijg oo verberg je maar word ze toch boos en gooien met de beker naar je toe. net of ze wilt zeggen nu wil ik drinken!
Groetjes
Wij hebben gister een wit groot dik laken voor het Raam van Noah gehangen, zo is het wat donkerder maar warmte ketst ook af dus het blijft IETS koeler dan wanneer we het laken weg halen.
Daarachter hebben we nog luxaflex en een gordijn…
kijken wat het weer vandaag doet… Hoorde dat het Zaterdag zwaar ging omweren…Ook wel lekker…:D:D:D Flinke regenbui erbij… alle ramen los!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
quote:
@malawimamajada wat ik koud bij jullie???
Het is hier 12-15 graden met veel wind, als het bij jullie zomer is is het hier winter op het zuidelijkhalfrond! We hebben hier overigens geen sneeuw etc hoor! maar kan wel rond het vriespunt komen snachts, duurt meestal maar zo’n 6 tot 8 weken! dus het is vol te houden
@ Rainbow. Hier is het voornamelijk erg benauwd in september -oktober en november voor de regen begint!
@ malawimamajada Ah net als in Zuid afrika waar ik het ned elftal met mutsjes en wanten zag lopen
Groetjes,
Michèle
@ michele
Juist ja, nou zo erg is het hier niet want we zitten wel iets dichter bij de evenaar, maar toch frips (fris), zoals mijn vader dat zou zeggen
@mini-boy:
haha ik bedenk me net dat als jij gisteren bevallen was we dezelfde aantal weken en dagen erop hadden zitten.
ik beviel met 37 weken en 3 dagen
de hitte is hier niet te harden, ik krijg het niet frisser op rico’s kamertje, gerum!
@ Mammamalawi Eh ja das toch wel even anders dan hier nu. Hoewel het wel afkoelt hier nu.
Groetjes,
Michèle
Ja, ik zag de supporters met mutsen op! En de spelers hebben lange mouwen! Ik google-de even en in Johannesburg was het 16 graden ofzo. Is nog wel te doen. Gek idee dat het in Malawi nu winter is, terwijl Eef net in het badje heeft zitten spetteren in de tuin!
Groetjes Rainbow, trotse mama