Blijdschap/verdriet


#21

Wat fijn en knap dat je zus het zo goed oppakt. Kan me voorstellen dat dat niet makkelijk voor haar zal zijn.

Vervelend die vleeswonden. Heb er geen ervaring mee, maar hoop dat je er niet al te veel last van zal hebben.

Hihi beide overtijd, dan gaat deze vast eerder geboren worden. En bij mij beide te vroeg, dus zal wel toevallig zijn als deze weer te vroeg is. Kortom alle kans om te winnen voor je

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#22

Hierbij de link van het topic waar hij stond:

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=21711

Groetjes Natasja



#23

He wat leuk! Ik wist wel dat jullie misschien nog niet helemaal compleet waren en jullie misschien nog een kindje wilden, maar nu is het dus zo ver! Gefeliciteerd!

En wat rot van je tweelingzus. Het zou inderdaad leuk zijn geweest, maar helaas mocht het niet zo zijn voor haar. Lief dat ze toch blij is voor jou, dat is een echte zus!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#24

Oh wat moet dat dubbel zijn… Sterkte voor je zus!

Maar voor jullie heel erg gefeliciteerd!! Wat een ikkeben babyboom weer ineens!
Fijne zwangerschap gewenst en probeer lekker te genieten, t is zo’n bijzondere tijd!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)


#25

Sandra hoe was je echo???


#26

Lief dat je het onthouden hebt mini-boy.

Echo zag er helemaal goed uit. Was natuurlijk nog best even spannend, omdat het al eens mis is gegaan op deze termijn. Had toen ook al een goede echo en de 2e was toen niet goed.

Wat een verschil dan weer met de echo die we 3 weken geleden hebben gehad. Was nu al duidelijk een echt babytje. Armen en benen waren goed ontwikkeld en ook de hersenen zagen er mooi uit.

Enne je krijgt een kleine voorsprong, want de uitgerekende datum is verzet van 18 naar 19 maart

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#27

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk zeg weer een ikkeben babyboom maar deze keer doe ik niet mee. Vind het wel leuk om alle verhalen van jullie te volgen. Wat naar van je zus zeg, ik hoop voor haar dat ze snel weer in verwachting mag raken.

Groetjes Ramona


#28

Fijn sandra… Maakte me al zorgen, je was op fb en hier maar stilletjes

Hoe vindt/vondt je de echo zelf? Brengt het je dichterbij de kleine of…?


#29

Ja, klopt. Komt doordat ik ikkeben altijd op de laptop doe. FB doe ik bijna altijd via mijn telefoon, dus daar kijk ik veel vaker op

Ja, echo heeft me zeker dichterbij gebracht. Als je de baby dan zien is dat toch weer zo’n wonder om te zien en dat maakt me dan toch weer blij. En ik hoopte vooraf ook oprecht op een goede echo. Dus dat zegt wel genoeg. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik nog wel even wat tijd nodig heb om alles een plaatsje te geven. Het kost me best wel wat tijd om om te schakelen van denken dat het bij 2 kids blijft, ineens toch een 3e erbij. Dus ja de momenten dat ik er blij mee ben zijn al vaker aanwezig. Al zijn er echt nog wel momenten dat ik denk, was het maar bij 2 gebleven. Tja, sorry kan er niks aan doen dat ik die gedachten heb. Het is gewoon een hele omschakeling. Maar goed gaat echt wel goedkomen en ik zal echt wel net zo veel van dit kindje houden als van Tim en Daan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#30

Fijn dat de echo goed was, Sandra! En fijn dat je steeds meer blije momenten hebt, uiteindelijk zal je zo te horen alleen nog maar blije momenten hebben.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#31

Dank je Mriek.

Gaat idd wel goed komen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#32

Ik mag om 16.10 vanmiddag weer… Ze houden het extra in de gaten ivm vleesbomen aan de baarmoeder…

Vindt het stiekem weer spannend. Boys neem ik mee… Kan niet voor elke controle oppas regelen… Ben benieuwd hoe ze het vinden


#33

Wat spannend mini-boy.

Succes vanmiddag en laat even weten hoe het geweest is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#34

Alles goed. Zolang ik geen last van vleesbomen heb, dan geen actie! Hartje weer gehoord, mooi!! Wel een erg laag ijzergehalte… Maar dar is wat aan te doen
Was 15,0 en moet tussen 20-50 zitten…


#35

fijn mini boy ! jammer van het ijzer maar toch fijn dat de rest blijft goed gaan

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#36

Fijn dat alles goed is mini-boy. Idd wel vervelend van je ijzergehalte. Dit had ik bij de zwangerschap van Daan ook, maar gelukkig kun je hier wat tegen doen. En ik dronk 1 glas roosvicee ferro op een dag. Zit ook veel ijzer in.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#37

Fijn dat alles goed was! Huh je ijzer moet tussen de 20-50 zijn? Is dat niet hetzelfde als hb dan? Want mijn hb was tijdens mijn beide zwangerschappen te laag. Bij de 2e zelfs belachelijk laag want het was toen 4,6 terwijl het 8 moet zijn. Maar mij werd altijd verteld dat als je hb te laag is dat je dan te weinig ijzer hebt. Hoe zit dat dan haha

Groetjes

Gewijzigd door - goudvisje20 op 04 Sep 2012 11:48:01


#38

Bij het hb mag de waarde idd maximaal 11 zijn, maar hb is dus heel iets anders dan naar het ijzergehalte in het bloed kijken. Bij een laag hb gehalte hóef je namelijk niet perse een ijzertekort te hebben maar een laag hb kan ook betekenen dat het bijv alleen een b12 tekort betreft en je ijzer wel goed is. Vandaar dat bij een laag hb gehalte via een uitgebreid bloedonderzoek gekeken wordt waar het aan ligt ( ijzer, b12 of iets anders)

Snap je het beetje?


#39

Ja ik snap je uitleg, heel duidelijk. Alleen wel vreemd dan dat ik elke keer met mn te lage hb meteen staaltabletten mee kreeg… Heb ik dan zo’n vreemde dokter ofzo? Haha

Groetjes


#40

Heel veel sterkte maar vooral ook heel veel blijdschap: gefeliciteerd mini-boy!

Liefs, Ghis

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers