Hoi hoi,
ik heb ook nog een klok en een foam kapstok van prinsessen voor je… als je mij even een mailtje stuurt met je adres… alleen de verzendkosten is prima
Groetjessssss
Hoi hoi,
ik heb ook nog een klok en een foam kapstok van prinsessen voor je… als je mij even een mailtje stuurt met je adres… alleen de verzendkosten is prima
Groetjessssss
Heleboel soorten kasten te koop,
en als het anders moet dan kan dat ook.
Ze kunnen m voor je schilderen of je kunt het zelf doen.
M.
ik weet niet of ie al in het tpoic genoemd is, maar bij de ikea hebben ze ook een kast met van de boogjes boven op, die kan je leuk roze schilderen en dan past ie er prima bij!
daar hebben ze ook nog een leuk klein hangkastje bij, erg leuk zetje, voor in die prinsessen kamer.
groetjes!
maar even heel erg duidelijk… prinsessen zijn nu heelleuk… maar mijn 10 jarige moet helemaaaaaaal niks meer van haar zuurstokroze kast hebben… dus misschien past ie erniet bij maar moet je hem lekker houden…
je kleren liggen schoon,prinseesfaom ding erop en klaar
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
@Kimmetje: De kast en commode die Sylvie nu heeft gaan door naar de baby
Nou we hebben toch sowieso deze kast er ook bij gekocht (voor 30 euro
):
http://link.marktplaats.nl/457594572
We zijn er allebei helemaal weg van en dan maar meerdere thema’s, maar het staat wel mooi bij elkaar
We hebben sowieso al meerdere thema’s want Sylvie heeft ook een grote poster in een lijst van hello kitty op haar kamer
En de kast van de wehkamp is ineens een stuk aantrekkelijker geworden want de prijs is gezakt van €200,- naar €169,15!
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/slapen/kledingkasten/2-deurs-kledingkast-cinderella/C28_8H2_H2D_500088/?cm_mmc_o=PzEEwylCjC2ybfwBCjCzfj5yBpAgfCjC2nojDiiioo
Dus nu gaan we toch misschien die halen
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Haha nou met verzendkosten erbij word het alsnog 200 euro
Maar we gaan misschien toch deze kopen, want de vorm van deze kast vinden we veeeel mooier
En daar kunnen we dan gewoon zelf wat op doen
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie