nee haha, hij wil wel op schoot maar na 10 seconden wil hij overal heen waar hij niet heen kan en dan wordt ie boos
Bijna gestikt in broodkorstje!
De ene keer vind Tim het prima om bij iemand op schoot te zitten en de andere keer vind hij het maar niks en wil hij gewoon lekker bewegen.
Hij ziet dan van alles om zich heen waar hij heen wil of hij strekt zijn beentjes omdat hij wil staan. Dat springen wat Rico doet Inge dat doet Tim ook. Het is aan de ene kant leuk om te zien, maar aan de andere kant niet goed voor mijn rug. Want met zijn 10 kilo is hij toch behoorlijk zwaar.
Groetjes,
Sandra
Is dat gewoon springen op de benen want dat doet morgan ook. Mijn rug kan het wel aan, maar mijn bene worden er zo blauw van
Groetjes,
Michèle

ja op de benen springen als je hem vast hebt, haha en ook mijn benen zijn onderhand blauw want hij richt zijn tenen dan nog iets naar onderen en daar heeft ie dan weer geen last van maarja ik wel.
en ik vind het idd ook leuk maar wel lastig voor mn rug en daarna moet hij overgeven:S maarja kan m niet tegenhouden want zo gauw hij op schoot zit gaat hij staan en dan gaat hij springen dus helaas…
Oh nee Morgan mag wel springen. Maar ze weet heel goed dat dat niet neet na het eten is. Want ik zet haar gewoon weer in der wipper of ik leg haar op de grond dus weinig springen dan
Groetjes,
Michèle

Net na het eten laat ik Tim inderdaad ook niet springen. Dan gaat hij net als Morgan gewoon de box in of leg ik hem op de grond.
Groetjes,
Sandra
Dylano springt gelukkig nog niet maar zit niet stil.
Hij heeft bijna halve boterham op
Groetjes Michelle
Morgan wil niet echt meer in de box. Ze voelt zich beperkt dan denk ik. Ik moet zeggen zo erg vind ik dat niet want ik moet wel heel ver bukken nu
Groetjes,
Michèle

Je hebt groot gelijk hoor. Ik laat morgan ook niet alleen met de katten. Ze zijn heel lief voor haar, maar ze knijpt ze nog wel eens in plaats van aaien en dan kan ik die beesten geen ongelijk geven als ze krabbelen. En zij maken geen onderscheid tussen oogjes en handjes.
Groetjes,
Michèle

Ik vertrouw ons hondje wel en daar kun je echt alles mee doen maar toch mag hij niet met dylano alleen blijven want het zijn en blijven dieren dus je weet het nooit
Groetjes Michelle
Inderdaad Michelle sluit in me helemaal bij aan. Zelfs een hamster kan nog knap vervelend bijten.
Groetjes,
Michèle

zeker weten misschien nog wel harde als een kat of hond zijn net van die tandjes die babietjes ook hebben vlijmscherp
Groetjes Michelle
Komt wel, en wanneer ze ze heeft vervloek je ze af en toe
Bij Dylano zijn de bovenste 2 bijna door zo te zien, morgen is ff goed kijken als hij het toelaat
Groetjes Michelle
Ha ha ha ik zag in het zwembad zaterdag een meneer die aan kennissen wilde laten zien dat zijn dochtertje tanden had dus hij huel haar onderste boven want dan deed ze haar mondje tenminste goed open
Groetjes,
Michèle

hahaha michele kijk is op hyves
(je maakte jou buddypoke als Morgan he? anders heb ik de mijne nu wel heel belachelijk gemaakt)
Tim zijn boventandjes komen nu door. Hij kwijlt dus als een gek en wil overal op bijten. Vanavond was hij helaas even te snel. Ik had hem vast en voordat ik het wist beet hij heel hard in mijn neus Echt niet fijn.
Groetjes,
Sandra
Ja Inge mijn buddy poke is als Morgan ja… lijkt ze een beetje… Ik zal thuis kijken, ik zit op me werk nu enne gister ben ik om half tien naar bed gegaan en Mervin zat spelletjes te spelen.
Groetjes,
Michèle