Hoi,
Bij Stef heb ik begrepen gaan ze het er wel helemaal afhalen, anders is volgens de arts de kans dat het weer een vernauwing word groot… Tries, als ze alleen het randje eraf halen houd hij dan wel gewoon een voorhuid, maar dan wat korter? Zal dat nog eens checken Maandag. Wij hebben hem nog niet zo vaak zien plassen, maar als we het zien is het wel en straal en een beetje ballonnetje, niet heel erg.
Stef had echt een urineweg infectie, hij heeft een katheter urine onderzoek gehad in het zh toen. Namen ze geen risico mee omdat mijn dochter nier reflux e.d heeft.
Zoals Mayna het beschrijft hebben ze het mij niet uitgelegd, de voorhuid zal eraf gaan en zou er best pijn aan hebben… zou tijdens de operatie nog een ruggeprik krijgen ivm de pijn, de zenuw verdoven. Kijk als het echt om een randje gaat wat verder niet zoveel om hakken heeft zou het een andere kwestie zijn… Maar ga dit allemaal zeker checken maandag, ben blij dat ik deze informatie nu heb gekregen van jullie. Kan ik dat erbij halen…
Groetjes Cindy