Ik had je al gemist en wilde je privé al mailen…Maar nu ben je BACK! Jeetje, wat een gedoe allemaal inderdaad…Ik wist al wel dat Rico weer KISS-klachten had en je naar de therapeut zou gaan, maar niet dat ze bij het CB dachten dat hij zich iets minder goed ontwikkelde…Dat was toch m.n. op het gebied van zijn mond gebruiken met drinken? Ik hoop dat het nu allemaal wat beter zal gaan, want jij hebt ook je rust nodig en zo hou je het ook niet vol! Goed dat ze Rico in de gaten houden, ook op de speelzaal!
Hier alles prima. Met Eef sowieso, maar met Max ook. Hoewel zijn hele nek scheef op zijn lijfje staat! Ik belde Dr. Rick dus, maar die had een patiëntenstop. Nu gaan we met Max naar de ka, want hij trekt helemaal krom als hij bv op het waskussen ligt en kan NIET met zijn hoofd van de ene naar de andere kant draaien! Dat is dus minder…Ik denk dat dat ook KISS is! Dat moeten we dua fwachten, maar Max is supervrolijk en groeit erg hard! Pokon-baby!
Vandaag had hij voor het eerst echt een spijkerbroekje aan (normaal zachte jogging-achtige broekjes) en hij leek opeens zo groot al! Een kindje, geen baby meer! Terwijl hij dat echt nog tot september 2011 is!
Sterkte meis met alles en ik hoop dat je tijd en rust vindt om hier te blijven komen! Kan je ook alleen maar helpen toch? Even spuien hier! {{Inge}}
Groetjes Rainbow, trotse mama