Zo dat is even geleden zeg, en ik heb jullie stiekem best wel gemist lekker afkicken van ikkeben, even zonder gein…
ik ben dus een poosje niet op ikkeben geweest om meerdere redenen.
de belangrijkste reden (want anders liet ik echt wel wat horen)
was dat de harde schijf van de laptop gecrasht was, nu hebben we een nieuwe schijf in de laptop zitten dus alles doet het weer.
Daarnaast heb ik een aantal keren de kans gehad op ikkeben te komen maar heb ik het niet gedaan. Ik heb geen zin om alles te vertellen omdat ik niet alles open en bloot op internet wil zetten.
de dingen die ik in ieder geval kwijt wil gaat voornamelijk over Rico.
het ging weer helemaal nergens over met hem, hij was zo aan het drammen en sliep slecht had de ene na de andere nachtmerrie, slaapt s’middags al ruim een maand niet meer en de spierspanning in zijn lijf was gewoon te belachelijk voor woorden.
We zijn bij zijn manuele therapeut geweest, wat blijkt nu; na de geboorte had hij kiss… alleen in zijn nek overigens. nu zit het er weer, maar niet alleen in zijn nek, ook in zijn heupen en zijn linker bekken was niet goed. tot de 3e jaar is een “kiss kindje” erg gevoelig dus het kan er zo weer inschieten. daar hoeft niks geks voor te gebeuren zei hij…
hij heeft hem toen behandeld en Rico heeft zich flink laten horen (dat breekt je moeder hart dus echt) hij was ook heel erg bang. echt sneu! maar wat wil je…
op het cb waren ze ongerust over bepaalde stukjes van zijn ontwikkeling. Ik gelijk: doe ik iets fout?!??!
nee je doet niks fout je bent een geweldige moeder…
oh zucht dankje…
maar… hij ontwikkelt niet helemaal zoals het moet gaan. in die zin afwijkend dat ze het in de gaten moeten/willen houden. Hij is op de psz besproken dat ook zij dat in de gaten moeten houden.
en dan moesten we niet gelijk denken aan een syndroom of een afwijking of wat dan ook, pas daaraan gaan denken als de overige dingen niet helpen zoals manuele/fysio therapie en eventueel naar een logopedist. mocht dat echt niet baten konden zij nog verder kijken.
al bij al een heel gedoe (alweer/nog steeds) rondom Rico.
Mijn eigen klachten lopen bijna op een hoogtepunt lijkt wel, het is echt niet meer te harden… nog een paar weken en ik kan eindelijk weer verder laten kijken wat er scheelt. maar goed nu rico niet meer slaapt heb ik overdag natuurlijk helemaal geen rust en dat is natuurlijk niet erg als rico gezellig is, maar voor de behandeling van de therapeut was het echt nouja… het was niet leuk op zijn zachtst gezegt…
nou overige dingen zet ik niet op het forum maar ik zou wel graag (als jullie het willen doen) een updateje willen horen van jullie en jullie kindjes hoe het gaat enzo, aangezien ik er toch even uit was en ik wel geeintereseerd ben in het wel en wee van jullie.
enne I’m back on forum
oh btw: maxi (onze “oude” hond) komt alleen volgende week nog hier want we hebben toch een limiet gesteld (hoop drama achteraf maargoed ik heb duidelijk gemaakt: ik kan niet meer nu!) deze week was ze er 3 dagen en vorige week zelfs helemaal niet.
nu alleen dus nog aankomende week en dan is het klaar.
Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Dec 2010 14:46:31
Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Dec 2010 17:12:28
Gewijzigd door - MamavanRico op 10 Dec 2010 10:47:33