Beesie

Ik heb net als Mriek ook helemaal niks met de beessies van AH.

Wij doen altijd boodschappen bij AH en Dird vd Broek (zitten naast elkaar, dus erg handig) Bij Dirk krijg je WK handjes en daar is Tim weer helemaal gek van. Sinds we die dingen hebben is hij "poppetje"gaan zeggen. Zodra we s’ochtends beneden komen roept hij heel blij poppetjes. Hij vind het erg leuk om ermee te spelen. Gisteren gingen we boodschappen doen en toen kregen we weer een paar zakjes. Hier zit het poppetje in en Tim herkende ze meteen dus riep heel hard poppetje. Iedereen erg lachen en toen kreeg hij er nog 2 extra, dus hij helemaal blij.

Groetjes,
Sandra

Ik vind ze wel leuk de Beesies! Net in m’n pauze een beesie voor Jesse gehaald. Hopelijk vindt hij ze ook leuk.

Liefs

Gewijzigd door - kikie op 07 Jun 2010 13:20:23

Ik vind die handjes dus weer helemaal niets hahahaha, zo zie je hoe verschillend de mensen zijn.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wij rijden straks na ze boodschappen even een straatje om om een beessie voor morgan te halen. Dus zij heeft ook een beessie als het goed is vanmiddag.

Groetjes,

Michèle

quote:
Ik vind die handjes dus weer helemaal niets hahahaha, zo zie je hoe verschillend de mensen zijn.

Liefs Michelle

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/djrzp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Un3ap1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Haha ik heb ook helemaal niks met die handjes Michelle. Maar ja alles voor je kind he, die vind ze geweldig

Groetjes,
Sandra

@Sandra, ik heb er 2 maar Dylano stopt die helemaal in zijn mond, Dus staan ze op het kozijn in de keuken

Liefs Michelle

Ja, dan zou ik ze idd maar ver weg stoppen Michelle. Tim is gelukkig niet zo van het in zijn mond stoppen. Maar toch houd ik het goed in de gaten, je weet maar nooit. Hij mag er alleen mee spelen als ik het goed in de gaten kan houden. Hij laat de poppetjes echt over de grond lopen enzo, echt schattig om te zien hoe hij er mee speelt.

Groetjes,
Sandra

Leuk is dat. Normaal is Dylano ook niet zo dat hij alles in zijn mond topt maar er komen weer kiezen aan volgens mij en alles wat dan kluifbaar is gaat in zijn mond

Liefs Michelle

Oei kiezentijd, das nooit leuk.

Sterkte en ik hoop dat ze snel door zijn.

Groetjes,
Sandra

We hebben hem. We hadden boodschappen gedaan bij de aldi dus pappa en morgan wachte buiten op me. Het was een beetje druk maar toen mamma buiten kwam met beesie was ze dol enthousiast werd er hard mamma en daarna beesie (klinkt als bessie) geroepen en werd hij helemaal gekuffeld onderweg naar huis en heeft ze ermee rondgelopen of ze een boa om had. Goddank hoefde hij alleen niet mee naar bed.

Groetjes,

Michèle

Ik hoop het ook Sandra, vorige keer 4 maanden geduurdmaar toen waren er wel 4 in 1 keer. Dus aan de andere kant heb ik ook zoiets laat ze maar allemaal gelijk komen dan zijn we klaar

Leuk zijn ze hè Michèle

Liefs Michelle

Ja ik heb alleen grote beesie nu, die kleintjes ritselt me pa maar voor me

Groetjes,

Michèle

Jesse vindt de grote beesie leuk! Hij roept de hele tijd beesie!!! En na werk moesten we nog grote boodschappen doen en kreeg hij 3 kleintjes en daar was hij ook erg blij mee. Alleen moet Jesse de grote beesie delen met de kat want die vindt hem ook erg leuk en dan vooral de draadjes die eraan zitten

Liefs

Oh hier laten de katten hem gelukkig met rust, ze zouden eerder achter de kleine beessies aan gaan.

Groetjes,

Michèle

Haha die hebben ze hier nog niet gezien de kleine. Jesse gaat met de grote beesie rennen dan sleept de achterkant over de grond en de kat erachter aan.

Liefs

Ik heb ze nog niet gezien…

Maar vraag me af… wie vind ze leuker de kids of de mama’s

Dit zijn ze mini boy

Groetjes,

Michèle

Ook wij hebben ons eerste Beesie! Ze hadden alleen oranje inderdaad. Papa vond het maar een sloom ding. Ik gaf 'm aan Eva. Ze riep: ‘Aaaaaaah!’ en smeet 'm meteen weg! Maar dat kan ook zijn doordat ze geïrriteerd was omdat mama de chili con carne niet snel genoeg op tafel zette!

Nu ik weet dat het grote Beesie maar 2,50 is, ga ik die morgen ACCUUT halen. Die vind ik dus echt wel leuk en zeker als het een soort boa is! Als Eef 'm niet om wil, doe ik 'm zelf wel om straks! Moet je die bij de kassa halen, of bij de counter met sigaretten???

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ze staan in de winkel in een soort kartonnen schap rainbow.

Groetjes,

Michèle

quote:
Dit zijn ze mini boy

Groetjes,

Michèle

Ik zie niks ? of ligt dat aan mij?