Voor de felicitatie’s het is onmogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken dus vandaar ff zo
Het gaat hier voor de rest prima :D!
Buiten dat Demi nu sinds een uur aan het stieren is, maar ja niet gek voor haar is ook alles nieuw… Maar nu slaapt ze gelukkig
De BV loopt perfect, Milan drinkt dan ook erg goed aan de borst… vandaar dat hij alweer zo goed was aangekomen
Alleen snachts heeft hij steeds krampjes (wat een timing he ) dus van nachtrust is nog weinig terecht gekomen, dus mijn middagdutje MOET ik ook echt nemen anders red ik het niet, ik mag blij zijn als ik 4 uurtjes slaap haal snachts, maar tot nu toe was het steeds minder, hij huilt zo zielig dan, en als hij dan slaapt is hij vrij snel weer wakker, dus ik slaap steeds ff en word dan weer gewekt door zijn zielig gehuil :w
Maar ja daar moeten we ff doorheen, komt ook wel weer goed :D!
Demi wil Milan steeds kusjes geven, maar ik moet wel erg op d’r letten want ze bedoeld het soms TE goed, ze wilde hem straks de fles van d’r pop gaan geven…
En likjes van d’r lollie wil ze ook nog wel eens proberen te geven …
Maar ja das ff steeds uitleggen dat dat niet mag, hopelijk begrijpt ze er ook wat van
Maar verder zitten we op een blauwe wolk vollop te genieten :D!
Vandaag gewogen, en hij was de 1e dag 190 gram afgevallen best veel dus, maar nu alweer 100 gram gegroeid en weegt nu 4020 gram !
Hij heeft allemaal rode vlekjes volgens de vk is het gewoon omdat zijn huidje moet wennen aan de buitenwereld :w
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi