Bedankt allemaal ! + foto's

Voor de felicitatie’s het is onmogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken dus vandaar ff zo

Het gaat hier voor de rest prima :D!
Buiten dat Demi nu sinds een uur aan het stieren is, maar ja niet gek voor haar is ook alles nieuw… Maar nu slaapt ze gelukkig
De BV loopt perfect, Milan drinkt dan ook erg goed aan de borst… vandaar dat hij alweer zo goed was aangekomen
Alleen snachts heeft hij steeds krampjes (wat een timing he ) dus van nachtrust is nog weinig terecht gekomen, dus mijn middagdutje MOET ik ook echt nemen anders red ik het niet, ik mag blij zijn als ik 4 uurtjes slaap haal snachts, maar tot nu toe was het steeds minder, hij huilt zo zielig dan, en als hij dan slaapt is hij vrij snel weer wakker, dus ik slaap steeds ff en word dan weer gewekt door zijn zielig gehuil :w
Maar ja daar moeten we ff doorheen, komt ook wel weer goed :D!
Demi wil Milan steeds kusjes geven, maar ik moet wel erg op d’r letten want ze bedoeld het soms TE goed, ze wilde hem straks de fles van d’r pop gaan geven…
En likjes van d’r lollie wil ze ook nog wel eens proberen te geven …
Maar ja das ff steeds uitleggen dat dat niet mag, hopelijk begrijpt ze er ook wat van

Maar verder zitten we op een blauwe wolk vollop te genieten :D!

Vandaag gewogen, en hij was de 1e dag 190 gram afgevallen best veel dus, maar nu alweer 100 gram gegroeid en weegt nu 4020 gram !

Hij heeft allemaal rode vlekjes volgens de vk is het gewoon omdat zijn huidje moet wennen aan de buitenwereld :w

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Nou een lekkere vent hoor! Mogen jullie trots op zijn.
Geniet ervan, ze zijn zo groot Maarja, daar weet je zelf alles van!

Groetjes Miriam

Fijn joh!!! Enne Kasper was snachts ook onrustig, kan ook komen doordat de bv nu nog net tekort komt, de eerste paar dagen. Grotere babies schijnen daar weleens last van te hebben!

Liefs, Els

Wat een leuke foto’s! En wat een lekker mannetje zeg, geniet er maar van!!

Groetjes, Bianca

Wat een lief kereltje. Geniet er maar lekker van.

Martha

Jaaaa dat is zeker zo hoor, maar bij Kasper was het dus alleen dorst, erna sliep ie zowat door. Hij kreeg ook koorts van de dorst, t arme kereltje. Was gelukkig na 5 dagen helemaal over!

Groetjes, Els

Super wat een heerlijk mannetje genieten meis… ene demi? wat vind ze er van?

Tries

Liefs Tries

Ach gossieeee, wat een lekker ventje zeg. Kunnen die vlekjes niet van de hitte komen? Veronica is ook in een hittegolf geboren ( ik schijn er patent op te hebben haha) en zij had die vlekjes ook gekregen. Was een reactie op de warmte.

Wat reageert Demi lief op hem zeg. Hihihi dat bemoederen doet Veronica nog steeds. Ok, ze maakt ook geregeld ruzie (of Lucas met haar), maar ze kan ook super lief doen tegen hem. Dan is ie weer een baby volgens haar.

Of grote babies onrustiger zijn, weet ik niet hoor. Bij mij waren ze ook groot en Lucas werd juist in de gaten gehouden, omdat ie zo ontzettend rustig was. Veronica had de “gewone” krampjes en in de nacht huilde ze eerste maandje, van laatste tot eerste voeding. Het is allemaal ook wennen voor ze natuurlijk. Niet langer in mama’s buik en al die indrukken die ze moeten verwerken. Pfff word je ook wel een beetje onrustig van hoor.

Geniet maar lekker verder van je kids!!!

groetjes Monique

god wat heb ik wer goed gelezen hihihi was helemaal in de ban van de foto’s sorry demi vind haar broer dus helemaal te gek heerlijk hier ook nog steeds hoor jordy is liever voor roy als roy voor hem maar komt vast nog wel

Liefs Tries