Beau gaat hoogstwaarschijnlijk vandaag weg

Je moet er niet in hangen meid, das heet gewoon de worst erin, even dichtschroeien, water erbij en de deksel erop. Oh ja en het pitje laag draaien. Maar eh ik heb je niet meer gehoord. Alles goed gegaan??

Groetjes,

Michèle

Hee,
ja ze hebben Beau meegenomen,
tranendal over en weer laat nog wel de rest weten:’(
ohja en michele, dat snap ik haha, had gaatjes in de worst geprikt al, vuur op klein en water erbij op den duur.
maar goed ze waren er pas na half 6 en toen had rico al gegeten

[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Wat vervelend dat Beau nu weg is.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ach meid, dus hij is weg. Heel veel sterkte. Kan je contact houden om informatie te krijgen over hoe het met hem gaat?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

He gatsie wat laat, en jij maar in spanning zitten. Maar het is voorbij, kun je nog contact houden?? Ik heb gisteravond geen mail meer gelezen. Ben op de bank gaan liggen want ik was kotsmisselijk.

Heeft Beau nog een extra stukje worst gehad van Rico???

Groetjes,

Michèle

hee meiden,

Nou ze kwamen dus iets na half 6,
ze namen een bloemetje voor me mee dat was wel tof.
heb ze wat te drinken gegeven en we hebben wat gekletst. Hij leek er wel op zijn plek. In het begin ging beau heel hard tegen ze blaffen, doet ie normaal nooit tegen mensen haha, was wel gek.
maar daarna ging hij bij ze zitten.
die vrouw waar beau heen is woont bij de veluwe, dus hij kan daar lekker rondrennen enzo. en ze was ook heel blij met Beau, dat zei ze ook: jullie hebben geen idee hoe blij jullie me maken".
en op het eind, hebben we beau geknuffelt en verteld dat hij braaf moest zijn en dat dit het beste was
die vrouw gaf me 2 kussen en keek me in mijn ogen aan en zei: ik beloof dat ik goed voor beau zal zorgen (en ze zou zijn naam zo laten gelukkig)
nou toen kwamen de tranen opzetten en ik maar wegslikken.
toen ze de deur uitwaren hoorde ik beau heel hard piepen en toen moest ik echt huilen.
heel mijn gezicht onder de tranen en droogdeppen had geen zin want het bleef maar komen.
daarna ging het wel weer.
s’avonds in bed nog een keer
en nu is het stil in huis.

Ze zou me op msn toevoegen en beau voor de cam laten zien enzo, en foto’s mailen en als we oooit in de buurt waren mochten we langs komen.
nouja…dat was het wel. Mis m zo erg

[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Oh das wel fijn dat het zo klikte, tuurlijk maakt dat het verdriet niet makkelijker maar wel dragelijker hoop ik. Zeker als je op de hoogte gehouden wordt. Enne meid je hebt de juiste beslissing gemaakt hoor. Hoe moeilijk het ook is,

Groetjes,

Michèle

Het klinkt alsof het wel heel goede nieuwe baasjes voor Beau zullen zijn en ook fijn dat jullie zo op de hoogte gehouden kunnen worden. Hopelijk zal het gemis snel slijten meid, ik denk aan je.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Sterkte meissie

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lief van jullie meiden…
ik zit nu al de hele tijd na te denken of ik ze niet even zou mailen hoe het is gegaan de eerste dag… of is dat stom?

Nee hoor, gewoon doen. Dat begrijpen ze echt wel. En anders maar niet, jammer dan toch?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Indd gewoon doen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Gewoon mailen hoor, das niet gek das houden en missen van je beestje en dat zullen zij ook wel begrijpen.

Groetjes,

Michèle

En heb je al gemaild ?
Heel verdrietig dat hij toch weg moest. Maar zo te horen heeft hij een lekker thuis gekregen.
Sterkte

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Lief van jullie meiden,

Nou ik heb die vrouw gisterenavond op msn even gesproken.

Beau sliep langs haar bed in zijn eigen mandje met eigen dekentjes.
ze had zelf wel een lapjes deken in beau zijn kleuren gemaakt.
Verder hadden ze veel schik in de bossen en met de kat en beau ging het ook goed (wonder boven wonder)
Haar zoon vond beau ook helemaal geweldig, en heeft m al mee naar een paar vrienden genomen die ook honden hebben. ook dat ging fantastisch.
ze had achter haar msn naam gezet: heb een nieuwe liefde…Beau"
dus dat vond ik echt lief!
en ze zei tegen mij ookj nog dat hij echt een lot uit de loterij was. haha
Een bijzondere vrouw eigenlijk…
verder had beau wel een paar keer tegen de tafelpoten aangeplast, ook bij andere mensen zovan: hier ben ik geweest. (dit deed hij overigens nooit toen hij hier was of bij mijn ouders… maargoed. beau zou beau niet zijn om toch weer een andere kant van hem te laten zien.)
Verder ging alles eigenlijk heel goed.
Ohja, en ze vroeg wat voor kledingmaat Rico had, want dan zou ze iets voor hem maken. Lief wel he…
ze zei: voort hoort in dit geval heel wat

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt Inge. Je kent Beau nu al zo lang en ineens is hij bij vreemde mensen. Maar zo te horen heeft hij het getroffen en is hij bij goede mensen terecht gekomen. Wel heel fijn dat je contact met ze hebt en kunt horen hoe het met Beau gaat.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Zo te horen heeft Beau heel erg mazzel met zijn nieuwe baasje. Zal voor jou ook wel een opluchting zijn.

En dat plassen, ja normaal is het niet maar wel logisch. Hij is in korte tijd 2 keer verhuist en hij wil nu echt even laten weten dat ie ergens blijft. Zeker nu er ook een kat is waar hij terrein mee moet delen wil hij even op zijn strepen staan. Niet netjes maar heel logisch dus.

Groetjes,

Michèle