Banners


#81

ik heb het stukje code voor die banner in je handtekening gezet, je handtekening vind je in je profiel

groetjes Kim, mama van

en


#82

Ff uitproberen…

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).


#83

Even kijken of mijn nieuwe banner werkt!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

img]http://www.tickercentral.com/view/de5/1.png[/img]


#84

uhhhhm, zo beter

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)


#85

dat zou die ut bij mij nou ook moeten doen? spannend! bedankt vast, erg leuk.


#86

deze is leuker!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)


#87

Nou, iedereen in de “ban” van de “banners” haha!
Mo en Maike en Jolanda, ze zijn leuk!
Vooral die met die echo Jolanda!

Groetjes, mamma van Stephan


#88

Nou, dit wordt toch een beetje als testsite gebruikt, dus dan kan mijn berichtje er ook nog wel bij. Niet eens voor een banner, maar voor een foto die ik heb geprobeerd in mijn eigen fotoalbum te zetten.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003


#89

Gelukt, dus Astrid, je mag de foto van Jens en Mats uit jouw yahoo-album halen.


#90

Toch even gekeken bij die ticker site. Jammer dat ze voor andere verjaardagen alleen de tekst hebben ‘is over zoveel dagen jarig’ i.p.v. ‘is zoveel jaar, zoveel maanden en zoveel dagen’.


#91

Is goed carola, zal ik doen. Was wel geen yahoo, maar lycos. Hihihi geeft niks hoor, want ik onthou al die namen ook nooit.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#92

effe kijken, der is “spontaan” nog een balkje bij gekomen, benieuwd hoe die eruit ziet.

of


#93

haha, ja dat is duidelijk natuurlijk! ik vind de tweede nog mooier, wat leuk, compleet met foto. Kim bedankt, vind hem super!

of


#94

Ik kwam erachter dat het nu wel dagelijks i.p.v. wekelijks de tijdelijke internetbestanden legen wordt…


#95

hoezo carola?

groetjes Kim, mama van

en


#96

Oef, ik was dus niet de enige die hem ff niet helemaal vatte

Groetjes, mamma van Stephan


#97

Elke keer als ik een topic open, komt er gelijk een boel in mijn temporary internetfiles, zoals de banner van ikkeben zelf, maar ook de foto’s en de banners die op een pagina staan die ik bezoek. Maar misschien zit er iets niet goed in mijn instellingen? Vandaag bijvoorbeeld krijg ik juist weer niks van foto’s of afbeeldingen te zien, ik zie alleen maar rode kruisjes???


#98

ff testen


#99

haal dat url verhaal weg en zet alleen de link vanaf http tot en met .jpg of .gif etc tussen [ img] en [/img ] zonder de spaties en het gaat lukken en komt er te staan

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


#100

ga het ook ff proberen, ben al lang bezig