Hoewel het erg zielig is dat Joey zo bang is van dat clipje, moet ik er ook wel om lachen. Omdat het zo raar is dat die kleintjes van zoiets bang kunnen zijn. Wel makkelijk, hij houdt blijkbaar niet van troep! Bedoel je dat filmpje waarin ze allemaal een toetje gaan eten en dat Po dan te lang op de knop duwt, zodat ALLES, het hele huisje rose wordt? Noonoo zuigt daarna alles op? Die vindt Eva juist gaaf! Ze gilt het echt uit als de Teletubbies de heuvel op komen lopen en je hoort dan die muziek: tung-tung-tung-tung…een soort drum. Dan maken we samen marcheerbewegingen en dat vindt ze te leuk! Als ze komen gilt ze JAAAAAAAH! Ze taait wel af als die filmpjes met echte kinderen komen, die vindt ze oersaai. En dan gaat ze ze ook nog een keer herhalen, nog een keeeeeeer! Wat is daar het nut van? En het gaat inderdaad zoooo traag: als Tinkywinky zijn toetje eet, duurt het 5 minuten voor de anderen hun toetje ook hebben ingetapt en opgedronken. H-e-e-l t-r-a-a-g. Maar Eva houdt er dus van. En ook van Het Zandkasteel, vooral toen Sassa scheetjes liet!
Dat Chineesje bij Bumba (waar ze ook zwaar fan van is) ken ik! Die maakt ook best een eng geluidje, zo van: nie-nie-nie. Een beetje spooky! Maar Eef is er niet bang van!
Wij kijken TV (al loopt Eva ook veel rond en gaat ze alleen zitten voor de Teletubbies) tot aan het Zandkasteel. Dan gaat 'ie uit en kijken we verder eigenlijk niet meer. Eva zit letterlijk 10 minuten per dag voor de TV, verder kijkt ze gewoon een beetje half-half mee. Het kan mij niet zo heel veel schelen hoeveel ze kijkt. Ik let daar niet op. Zolang ze later ook maar knutselt enzo en niet alleen voor dat kastje hangt!
Groetjes Rainbow, trotse mama