Hallo moeders.
Ik heb even op jullie sites zitten kijken, maar hoe maken jullie die sites voor jullie prachtige baby’s ?? Vindt het helemaal geweldig hoe jullie dat gedaan hebben, maar hoe doe je dat ??? Ben geen held met computers !
Liefs Natasja
Babysite
volgens mij kan je als je op die site ben
ergens iets aanklikken om het zelf te doen
ben ik wel eens ergens tegen gekomen
anders maak je demi lid van hyves , julia heeft ook haar eigen hahaha
maar ik weet wat je bedoeld kan je dag boek bij houden enzo…
lijkt mij ook wel leuk alleen wie kunnen dat allemaal zien
iedereen kan zomaar alles bekijken denk ik???
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Ja dat weet ik niet of iedereen zomaar alles kan bekijken dat denk ik wel, maar is wel ontzettend leuk natuurlijk.
Ja op hyves kan ook iedereen dat zien, maar dat vind ik niet zo leuk als haar eigen site.
Misschien krijgen we wel reacties erop hoe ze dat allemaal doen.
Natasja
we wachten af
en dan ga ik eerst bij jou kijken hahah

als je in mijn onderschrift op kaitlyn klikt ga je naar haar zite,die is dus heel eenvoudig te maken,ze hebben ook een forum daar waar je dus heel veel weg kan halen aan tips om zeg maar je homepagina aan te kleden,dat werk allemaal dus wel met html maar als je dat door heb dan is het allemaal heel simpel hoor
je betaald daar naar wat je neemt ,je kan free nemen maar kan je maar anatal foo’s ect doen en dan gogo 20 euro die heb ik genomen kan je aardig mee uit de voeten
en heb je daar niet genoeg aan kan je nog 2 opvolgende nemen
maar je kan ook via je eigen provider een homepage maken,beetje zelf naar je zin maken
nou kim misschien een leuk idee voor hier op ikke-ben???
ikke ben baby home page
leuk kunnen we allemaal onze kids laten zien

dacht al dat komt nog wel… nou je zit hier al goed om je kindjes te kunnen laten zien…de site is voor iedereen open… en betalen hoeft hier al helemaal niet dus… laat het lekker zo
groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??