zoooooooooooooo julie zijn bezig zeg voor me hahaha
maar heb het een beetje door gelezen dat boekje en idd na 6 weken gaan ze kijken of ze me aan het werk kunnen sturen nieuwe regel nieuwe wet.
ga zo contact op nemen met me behandelende arts om te voor te leggen,want nu heb ik gelijk weer de angst he.niet om te werken hoor want dat doe ik graag.
zal ff kort uitleggen voor wie het niet weten
aankomend aug zou mijn zoontje 8 geworden zijn helaas heeft kevin* geen kans mogen hebben en is als voor zijn geboorte overleden,toen was ik 22 jong en je moet door gaan he dat zegt de buitenwereld,na een moeilijke zwangerschap heb ik dylan gekregen en kaitlyn is ook niet fijn verlopen de zwanger schap,met 28 weken wilde ze al komen en heb tot week 34 aan het infuus gelegen omdat ze dan met 35 weken kon komen,maar ze kwam met 37 weken,ik heb toen een test gedaan en hoorde toen pas de dood oorzaak vvan me zoontje,en dat als ik geen zwangerscahp suiker had bij kaitlyn ook zei had overleden.
toen knapte er iets in me en ben toen bij me vorige werkgever de ziektewet in gegaan althans dat dacht ik,ben nooit ziek gemled mmet gevolg op ten duur betaalde hij niet meer en zit nu nog met een advocaat om me laattse geld te krijgen.de reden dat ik ook ziek was is de angst om me andere 2 kinderen te verliesen als ik er niet was.raakte helemaal in paniek en kon het niet meer aan,ben bij de ha gegaan en door verwezen naar riagg om me te kunnen helpen.
toen vond i keen baan om thuis te werken wouw ideaal dacht ik,hun uit gelegd waarom ik daar soliciteerde en ze begrepen dat,maar achteraf kon ik het toch niet om kaitlyn 2x per week weg te brengen anders haalde ik me urren niet,en soms op woensdag moest dylan ook ff naar oma,het werd me te veel allemaal,dus dan was ik eens 2 dagen ziekk om rustig te worden en weer alles onder controle te krijgen maar ook wel eens een week.maar steeds begon ik te snel en nu zit ik zover in de put om het maar te noemen dat ik de eertse maanden ff niet mag werken maar eens aan me eigen et denken,want ik was tegen depresief aan nu…
dus nu begrijpen jullie me angst niet om te werken maar om me kinderen steeds achter te laten.en het liefst ga ik morgen voor 1 dag weer werken,maar ik kan het niet,ook al is de wil er maar het lukt me niet.
hoop dat jullie dit begrijpen,want dit is best moeilijk te begrijpen voor de buitenwereld ,en vooral als je het niet zelf heb mee gemaakt,dan zijn de reacrie;s soms heel hard zo van stel je niet aan kop op ga door je moet door zetten
ja makkelijker gezegd als gedaan,vnadaar dat ik tegen op ziet dat ik na 6 weken weer werk moet gaan zoelen want ze willen de wao terug draaien want er belande er te veel in.
maar ja hans en me ouders zeggen ook je heb het riagg en als zei zeggen je mag niet werken dan gebeurd dat niet.
dus we wachten af en ik ga er zo ff bellen
maar wel bedankt voor jullie begrip en antwoorden.
groetjes bianca