Appeltaart

@Michele, dan heb je mijn pizzadeeg nog niet gezien! Ik had een pakje Koopmans en hoefde alleen water en olie toe te voegen. Het werd me toch een plakzooi! Mijn handen zaten onder, ik kon er hele lange meeldraden van trekken! Gatver! Dat werd dus naar de friettent die avond, terwijl ik een verse pizza wilde maken met tonijn! Ik ben geen keukenprinses en alles moet zo simpel mogelijk bij mij! Zelf ingedrienten mengen op de gok is niks voor mij! Enne…Mer bakt gewoon de taarten, zet er met een slagroomspoot ‘MvR’ op als handelsmerk en stuurt ze op naar ons, zodat wij ermee kunnen pronken. Kan 'ie verder lekker bij jou en Morgan blijven! Oh, hij mag trouwens ook wel even hier komen om aan Eef uit te leggen dat fruit lekker is en waarom!

Groetjes Rainbow, trotse mama

tja ik ben hoe dan ook van mening dat over het algemeen mannen beter koken.
durf ik best toe te geven

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

rainbow hier hetzelfde verhaal met het pizzadeeg maar na wat extra bloem toevoegen lukt het verder prima,
taarten bakken lukt mij niet en zou het graag willen leren zonder een pakje te moeten gebruiken, tja kwarktaart dat kan gewoonweg niet mislukken maar ook dat komt toch voor een groot deel uit een pakje…

o enne wat fruit betreft ik krijg er niks in bij zoonlief van 7 hoe ik ook probeer , straf en smeek hij weigerd gewoon, nu maak ik al een week shakes van vers fruit met melk en wat suiker maar ook dat weigert hij dus gister heeft hij me zo gek gekregen door een poging te wagen om het door de wc te spoelen waar ik hem op tijd mee betrapte dat ik de beker over zijn hoofd leeg goot!!!

ja ik weet schaam schaam het is niet goed te praten maar ik was gewoon op door de discussies en weigeringen en dan nog dat erbij het ging in een vlaag van verstand verbijstering… hoewel papa en broer het erg komisch vonden vond hij dat natuurlijk niet maar ook vandaag weigerd hij toch weer zijn shake dus gheeft er ook niks van geleerd…

dus mocht er iemand nog een andere tip hebben GRAAG want ook groente eet hij zeer weinig…

before you judge me, try hard to love me

Hahahaha, eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet de enige ben met die meeldraden! Ik dacht nog: er moet bloem onder, anders plakt het! Maar dat had ik niet. Volgende keer nog een keer een poging wagen.

Enne…ik vind het eigenlijk wel een goeie, met die beker smoothie! Ik kan me best voorstellen dat je zoiets doet in je frustratie. Alleen wel jammer dat je daarna ZELF de zooi weer moet opruimen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Inge de meeste chefs zijn mannen, maar wij doen niet voor elkaar onder thuis.

Enne hj was lekker. Zelfs mijn moeder was vol lof en die bakt ook alles zelf

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha echt wel.

Groetjes,

Michèle