Hier kregen we ze bij de Poiesz (Wie zijn ticker is hier veel te groot?)
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Hier kregen we ze bij de Poiesz (Wie zijn ticker is hier veel te groot?)
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Niemand z’n ticker. Althans, ik heb geen scherm waarbij het topic buiten beeld loopt.
Groetekes, Sje
Sje nr 6 en 91 heb ik nog voor je kunnen scoren. Die kan ik morgen ophalen en dan komen de 3 jullie kant op.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Joepie, dan zijn we compleet!!! Super! Dank vast!
Volgens mij zijn vandaag de kaartjes die Mijke opgestuurd heeft ook in de bus gevallen, maar de oudste is niet thuis (die wordt samen met haar zusje op woensdag altijd door mijn ouders van school gehaald, dus die komt vanavond pas thuis) en ik maak haar post niet open. Wordt dus vervolgd!
Groetekes, Sje
Voor wie nog kaartjes nodig heeft, wij hebben nog een hele berg dubbele, dus laat maar weten welke je nodig hebt, dan stuur ik ze op!
Groetekes, Sje
Zo te zien ben ik te laat om anderen van kaartjes te voorzien. Ik heb er nog giga veel, de dames hier zijn er te klein voor. Dus mochten er nog liefhebbers zijn…
Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009
Lieve Mijke,
Namens onze oudste, heel erg bedankt voor de Anubiskaartjes! Ze zat de envelop helemaal glunderend te openen! De kaartjes werden meteen afgestreept van haar lijstje!
En niet alleen de Anubiskaartjes vielen in de smaak, ook de floddertje-ansichtkaart vond ze tof! Een paar jaar geleden zijn we naar de floddertje-musical geweest dus het is een heel herkenbare afbeelding voor haar!
Nogmaals dank! XXX
Groetekes, Sje
Ze zijn hier druk bezig om het dak te repareren. De oudste is er namelijk daarnet doorheen gegaan van blijdschap! Hahaha!
Asje, je begrijpt het al: je kaartjes zijn net binnengekomen en de oudste is nu helemaal compleet met haar serie!!
Dank, dank!
Groetekes, Sje
Haha cool, nou wij zijn net klaar met de dakreparatie door die kaartjes. Haha ze moesten eens weten wat ze ons aandoen bij die supermarkten. Nah cool dat ze er al zijn. Heeft ze je ook de groetjes gedaan ?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Jaja, ze heeft me ook groetjes gedaan en ze zei meteen “Mama, ga je even een berichtje sturen dat ik er heel blij mee ben?!”. Van wie zou ze dat attente toch hebben?!
Groetekes, Sje