Andere titel, originele doet er niet meer toe

Je hebt zelf geschreven dat we hyves moeten checken, nou dat doe ik dan ook.

Dan lees ik bij Wendy op 14 juni door Nancy geschreven : a joh effe lekker kwallen is ook wel leuk ! En zo wel meer dingen over bepaalde ikkeben leden die ik jullie hier niet zie schrijven.
Ik kan ze wel gaan opschrijven hierzo maar als anderen interesse hebben kunnen ze het beter zelf gaan lezen. Weten ze tenminste hoe jullie echt over ze denken.

Is wel zo eerlijk.

hyves is publiekelijk hoor , dus dat mag
ik vond toen dat er heel lullig op een topic werd gereageerd , nou daar heb ik toen wat van gezegd , normaal hou ik me mond , maar nu wilde ik even “kwallen” door er wel wat over te zeggen
en in die topic is precies te lezen hoe ik erover dacht , en dat staat ook op hyves
anders zet ik het daar toch niet neer , iedereen kan het lezen
dus niks geen achterbaks gedoe , ik heb het ook in die topic gezegt

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

Ik weet in elk geval wie ik voortaan met de nek aan moet kijken hier op Ikkeben. Op zich wel fijn dat ik daar nu duidelijkheid over heb. Bijzonder kinderachtig en hypocriet gedrag meisjes daar op Hyves. Ik wist dat hier af en toe schooljeugd kwam zitten vervelen, maar soms zijn ze goed vermomd zeg!

Groetekes, Sje

Ik lees daar dingen als Sje is erg vermoeiend met haar 1001 adviezen, wat een mutsen bij dat forum, die Kimmetje weet het allemaal wel te vertellen, wat een gekken daar op Ikkeben, echt belachelijk en die sje denkt volgens mij ook dat ze het zwarte garen uitgevonden heeft… ! met haar commentaar ! is inderdaad best zielig. Echt zo’n kliekie, even lekker de boel opnaaien… hahaha

Nou hahaha wat heb ik gelachen. Niet dus.
En degene die zo op Hyves praten die moeten zich aangesproken voelen als ik zeg dat ik diegene achterbaks vind. Want dat ben je dan in mijn ogen.

Ik heb gezegt wat ik wilde zeggen en verder heb ik geen zin om hier nog energie aan te verspillen.

En Sje, trek het je niet aan vrouwke, ik vind je een topper !

Ach, zoals ik al schreef, het betreft hier schooljeugd die zich verveelt en daar trek ik me sowieso niks van aan hier op dit forum. Ik heb al heel veel mensen kunnen helpen met adviezen en die mensen waren er wel dankbaar voor.

En weet je, dat die schooljeugd met zichzelf kan leven, prima, maar ik vind het zo zielig dat er ook andere mensen (o.a. kindjes) mee moeten leven. Een goed voorbeeld van hoe het hoort krijgen die kinderen in elk geval niet. Wat lijkt me dat erg, als je moeder zo is.

Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken. Ik weet dat ik Nancy G, Multimutsje en Natasja voortaan moet negeren hier op Ikkeben en als ik dan nog
1 goed advies mag geven (advies nr. 1002 is dat): ik raad het anderen ook aan om die 3 meisjes voortaan te negeren want dat bevalt prima, dat weet ik zeker!

Groetekes, Sje

En dat doe ik ook inderdaad Sje, als mensen zo praten over mensen die voor mij waardevol zijn dan ben ik daar klaar mee !

Dank!

En Kim en de andere Ikkebenners die op Hyves de volle laag krijgen, delen lekker mee in die steun!

Groetekes, Sje

ga me nou niet vertellen dat geen van jullie oooit geroddeld heeft zeg
en dat maakt mij geen slechte moeder hoor , mijn kindjes zijn blij met mij!!!
vind ik nogal wat om dat te stellen , over een beetje roddelen
ja ik was boos toen ja ,dat mag toch!!!
maar goed negeren jullie me maar , prima!!
ik vond het hier leuk , voor zo lang het duurde jammer genoeg
het ga jullie goed allemaal , en geniet van jullie kindjes!!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

Nou Natuurlijk benik ook maar eens ff gaan kijken op Hyves
Ik snap niet het dat jullie het daar over hebben
Als jullie het lef hebben spreek je kim of Sje hier aan op wat jullie dwars zit
Kunnen ze er op reageren
Ik vind jullie erg kinderachtig hoor zo praten over die twee mensen en dan hier praten of er niets aan de hand is
Erg zwak
Bah
Ow ja als je verder iets over mij te zeiken heb doe het dan gewoon hier
Kan ik ook lekker kwallen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ow ja SJE en KIM En de andere meiden van de kliek ook natuurlijk
jullie zijn schatten
Gelukkig weten wij het erg te waarderen een advies op zijn tijd
Maar ben wel benieuwd Sje waneer je de zwarte garen hebt ondekt

Afgezien van het feit dat jullie gewoon wat zitten te zwammen daarro, is het gewoon niet eerlijk dat je ergens openbaar over mensen loopt te kletsen die iets goed bedoelden en die je vervolgens geen kans geeft om hun zegje te doen. Met alle adviezen die gegeven worden kun je de ene keer wel of niet iets, dat neemt niet weg dat iemand niet met je meegedacht heeft. En dat alleen is vaak al heel prettig. Als jullie dan zo openbaar willen kletsen ( want dat is het in dit geval op hyves) laat iemand dan ook zijn kant van een verhaal doen en gooi het daar waar het hoort ipv achter iemands rug om. Ga anders chatten of bellen of zo. Net zo goed als jullie liggen te klagen dat er een kliekje is op ikkeben, zijn jullie een kliekje op hyves die gezellig komen jutten op ikkeben. Echter op ikkeben kunnen er gerust mensen bij dat kliekje, dat is altijd zal zo geweest, of hadden jullie gedacht dat we meteen allemaal tegelijk op ikkeben waren gekomen ? Daarbij gaan we niet ergens anders liggen “kwallen”. Nou met dit betweterige kwallegedrag gaan jullie echt geen vriendjes maken op ikkeben lijkt me zo.
Ik ga gezellig verder met het “ikkebenkliekje” en hoop dat daar nog veel toffe mensen bij gaan komen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Dat zwarte garen? Tja, dat ga ik niet vertellen Heleen, daar zit nog patent op. Dat verloopt ergens in 2096 dus daarna zal ik je het geheim verklappen! In het openbaar natuurlijk.

Overigens, even inhakend op wat Asje schrijft dat er op Hyves openbaar mensen zwartgemaakt worden die hier niet van weten en die zichzelf niet kunnen/willen verdedigen daar. Valt dat onder smaad of laster? Dan zouden Kim en ik namelijk aangifte kunnen doen en kunnen we er een zaak van maken.

Een vriend van ons is advocaat. Ik zal hem de teksten waar Kim, ik en andere ikkebenleden in voorkomen op Hyves eens laten lezen en dan laten uitzoeken of we sterk staan in een eventuele aangifte. Wordt vervolgd!

Groetekes, Sje

Jeetje, geloof dat alles een beetje buiten proporties word geblazen…
Ik ben zeker GEEN slechte moeder!!!
Geloof dat ik ook nooit iets heb geschreven wat een ander als kwetsend zou kunnen ervaren…

Maar goed, ik ga mijn tijd aan mijn kid spenderen

Gr Wendy

quote:
Ik ben zeker GEEN slechte moeder
Wie van ons zegt dan dat je dat bent????? En ja denk toch dat je eens goed bij je krabbels moet lezen die je met de andere dames hebt Daar haal je meer dan genoeg uit Ik denk ook dat Nancy dit zelf uitgelokt hebben deze reachtie`s door te zeggen kijk op hyves Jammer dat het allemaal zo moet Erg jammer de nieuwe mensen op ikkeben zullen wel denken Maar goed voor de nieuwe mensen onder ons Jullie zijn welkom Wees eerlijk als je met iemand een probleem hebt zegt het tegen die persoon Wil je het hier niet zeggen stuur dan gewoon een mailtje Vind het dus echt kl*te wat er gebeurt vooral om dat er toch twee hele lieve mensen zwart worden gemaakt Nogmaal Kim en Sje zijn kanjers

Ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is!!!
Als IK dus niet reageer op andere, ben ik dus fout…
Knappe redenatie…

quote:
Geloof dat ik ook nooit iets heb geschreven wat een ander als kwetsend zou kunnen ervaren...

Ik heb niet alle teksten gelezen want dat vind ik zonde van mijn tijd, dus als je al nooit letterlijk iets kwetsends over Kim, mij, of welk lid van Ikkeben dan ook gezegd hebt, dan heb je in elk geval verzuimd om je 2 kinderachtige vriendinnetjes tegen te houden. Dus dat maakt je net zo schuldig aan alles want je kletst wel met die anderen mee over “goeie actie in dat topic” etc.

Groetekes, Sje

quote:
Ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is!!! Als IK dus niet reageer op andere, ben ik dus fout.... Knappe redenatie...
Bij wie wil je de schuld nou neerleggen Bij ons hier???? Of bij je vriendinnetjes die niet bepaald leuk over Sje en Kim schreven op de hyves Misschien moet je hun krabbels eens goed door lezen Dan begrijp je onze reagtie misschien

Ik ben geen scheidsrechter…

En eigenlijk vind ik deze hele topic, over de top…
Hou me eigenlijk altijd liever overal buiten, maar nu ik met naam genoemd word en beschuldigd word, moet ik wel reageren…
Waar is iedereen nu helemaal mee bezig?!!
jongens wat een verspilling van tijd…

Gr Wendy

quote:
Hou me eigenlijk altijd liever overal buiten

Grappig zeg, dat heb je op Hyves niet laten zien. En gevolg is dan dat je hier met naam en toenaam genoemd wordt. Zo simpel is het.

Groetekes, Sje