Andere forums?

Nou moet ik toch effe aantal dingen gaan rechtzetten voor jullie nieuwe ikkebeners

quote:
opper-bieb : synoniem voor adminmutz(kimmetje): uitleg: de mama van de mama-tjes
nope!!!

tja ik ben kim en bieb is geen kloon van mij

ik ben gewoon iemand die deze site is begonnen 5 jaar geleden en er waanzinnig plezier aan beleeft en die erg leuke mensen er door ontmoet maar Bieb is geen modie of admin, Bieb is gewoon bieb die hier ook erg veeeeel plezier beleeft gezien haar aantal postings wat ik nooit ga halen, dus maak van bieb maar gewoon forum verslaafde nummer 1 of zoals je het zelf omschrijft

groetjes Kim, mama van

en

quote:
dus maak van bieb maar gewoon forum verslaafde nummer 1 of zoals je het zelf omschrijft

dacht ik al dat er eerst een kimmetje was dan ikkeben en dan forum verslaafde nummer 1 bieb dus.

dus opper-adminmutz :de mama van de mama-tjes (ook genaamd kimmetje)
dat weet ik nu zeker dat het klopt.

dan rest er nog die opperbieb: aahhhh ja ik weet wat charon eerst bedoelde
opper -bieb:forum verslaafde nummer 1(ook genaamd bieb)

juist charon, christa en kimmetje?

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

jee kim,
samya kan het niet helpen,
ze is nog in de ontkenningsfase van haar verslaving,
wil zich nog inlezen op ikkeben,
heeft zich het hele weekend beziggehouden met mij plasten.
dus ja, ze is het spoor nu beister denk ik.
he samya, toch?
maar bieb is en blijft opperbieb.
kim jij komt nog.
daar zijn we nog niet uit hihihihihihi

Groetjes Christa, mama van

hahahahaha, je doet je best maar ik lig in een deuk, open maar een item op de site zelf en gooi je woordenboek erin, doe het maar onder Ikkeben idolaat van!!

groetjes Kim, mama van

en

hahaha

knutsel jij nog maar even door Samya!!! Ik kom er niet meer uit.
Ik ga maar eens slapen…gaaaap!
Tot morgen ikkebenners!!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

kimmetje dat zal ik zeker doen!
hehe

slaapwel he charon , maar nu ben ik er wel uit ze
opper-bieb en opper-adminmutz, en biebkloon en iedereen…
ik ga ook slapen, ik zet die lijt wel bij idolaat van…

xx

slaap lekker dames als jullie allemaal slapen kan ik de server effe uitdoen en updaten… anders krijgen jullie afkickverschijnselen als ik het overdag doe…

groetjes Kim, mama van

en

hey samya,
ga je opgeven nu?

welterusten hoor, spreek je later!!

bedankt voor de waarschuwing kim!!

quote:
Nou moet ik toch effe aantal dingen gaan rechtzetten voor jullie nieuwe ikkebeners tja ik ben kim en bieb is geen kloon van mij

Hihi, doe mij een lol (grapje hooooor! )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

oeps, zie nu ineens dat ik verslaafd lid ben!!!
en dat na 5 weken lidmaatschap!!!

dus, ik ben toch een biebkloon?
kom je overal tegen?
email hondje loopt zich rot?
computer overbelast?

ik ben bang van wel. hihihihihi

maarre…ikkeben gelukkig niet de enigste…

Gewijzigd door - diantha op 06 Feb 2006 12:01:12

quote:
quote:

Nou moet ik toch effe aantal dingen gaan rechtzetten voor jullie nieuwe ikkebeners
tja ik ben kim en bieb is geen kloon van mij

Hihi, doe mij een lol (grapje hooooor! )

</BLOCKQUOTE id=quote>

kimmetje: bieb kan geen kloon zijn van IEMAND of IETS , het blijft een mysterie vanwaar ze afkomstig is of hoe deze ontstaan is. hihiihi

Christa: het was geen kwestie van opgeven hoor, tja ik heb nog een leven hoor buiten mijn computer! hahaha

En euh Bieb: jij was toch aan het verhuizen? zo vroeg op ikke ben?!! Amai, ziet een leven van een opper-bieb zo uit?.. verslaving van vroeg in de morgen tot gat in de nacht! …triestig…ik heb medelijden met je!

hihihihi

quote:
dus, ik ben toch een biebkloon? kom je overal tegen? email hondje loopt zich rot? computer overbelast?

ja… HALLO… dat was wat ik dus zei he maar jij wijst mij met de vinger al zeggende dat ik in een ontkennings fase ben , terwijl ik op alle mogelijk manieren hier zit uite leggen hoe erg het er aan toe gaat met je! en geloven?..neeeeee christa wilt niet geloven dus wie zat er in een ontkenningsfase? he?he?he?
we komen je overal tegen ja, …en virus verpreid zich nog niet zo rap als gij!!!
hihihihii

hahahahahah!! ik begrijp hoor mimpie!! hahah!!
ik heb geen tijd voor een ander forum…!! en geen behoefte!! ikkeben daar tipt niemand aan toch???
!
lieve groet van Janneke en Hannah

quote:
ik heb geen tijd voor een ander forum................!! en geen behoefte!! ikkeben daar tipt niemand aan toch????????

amen!

de waarheid is nogmaals verkondigd!!!

hihih

quote:
Christa: het was geen kwestie van opgeven hoor, tja ik heb nog een leven hoor buiten mijn computer! hahaha

o, om 12 uur `s nachts?
dan begint jouw leven buiten de computer?

ja das iets voor volwassenen…ik begrijp dat je niet kan volgen.

hihihihi

quote:
als het maar bij 1 bieb blijft hahahaha Groetjes Christa,

nee een ander bieb bestaat niet , ik mag het mij niet eens voorstellen, nog een bieb, tgoch…dan denk ik dat opper-mama deze site zou moeten verzwaren!hihi

ja ik dacht hier te reageren daarop omdat het anders zou uitlopen bij die topic van nieuw lid en dat zou afschrikkend overkomen hoe jij in elkaar zit kloontje! dat willen we niet he!

quote:
ja ik dacht hier te reageren daarop omdat het anders zou uitlopen bij die topic van nieuw lid en dat zou afschrikkend overkomen hoe jij in elkaar zit kloontje! dat willen we niet he!

ja dat lijkt me idd beter.
want een mutatie kan ook afschrikken hoor,
je zou alle nieuwe leden wegjagen toch?
die mensen zullen wel denken…
straks krijgen wij een afgeschermd topic.
dan denkt kim, daar gaat mijn goedlopende site.hihi

quote:
dan denkt kim, daar gaat mijn goedlopende site

moest het zo zijn dat we leden wegjagen denk ik niet dat ze nog de moeite doet om ons een afgeschermde topic te geven, dan zou ik in haar plaats gewoon ons oppikken en overzetten bij de ikkebanners, simpel toch dan kan ze verder met haar site!

(nu kimmetje, niet denken dat ik dat wens hoor het was maar eens zeggen!) hihi