Andere forums?

quote:
En die "ontkenningsfase" heb ik ook gehad hoor

hihih

als ik naar je aantal berichten kijk moet dat bijna eeuwen geleden zijn dat je uit die fase bent. hihi

die is bij mij al over hoor, want ik krijg het te horen van mijn vriend, trouwens toen we deze morgen opstonden zei hij zelf al , 'wel , moet je niet kijken naar die forum? ’ hehehe

ik geef het toe ik ben beetje verslaafd, maar normaal de zondag staat de pc niet op, en ik had deze keer echt wel een reden, anders zie je me niet hoor zondags. in tegenstelling tot BIEB en KLOON!

hihihi

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

quote:
trouwens toen we deze morgen opstonden zei hij zelf al , 'wel , moet je niet kijken naar die forum? ' hehehe

hihihi en dat liet jij je geen 2 keer zeggen natuurlijk!!!

Groetjes Christa, mama van

hehe …tuurlijk niet zijn zin was nog maar af…en zat hierachter!

Oh Oh Bieb en Christa!!
Iedereen maar denken dat Christa bieb ging inhalen, maar ik denk dat ze er nu een echt concurrent bij heeft hoor!!!
Samya!! Heb je wel gezien hoeveel berichten je al hebt!!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

quote:
Samya!! Heb je wel gezien hoeveel berichten je al hebt!!!!

Groetjes Charon,

ja, maar ik ben nog maar aardig op weg he! hihihi
ik moet wel zeggen ik ben door hun eigenlijk vooral die christa omhoog “geplast” geweest hoor.

quote:
Bieb Ikkeben Junklid 9221 05 Feb 2006 09 Nov 2002
quote:
samya Ikkeben Aardig op weg lid 173 05 Feb 2006 06 Dec 2005
quote:
mama van Thomas en Robin Ikkeben Superlid 295 05 Feb 2006 14 Dec 2005
quote:
diantha Ikkeben Superlid 483 05 Feb 2006 02 Jan 2006

ziehier een overzichtje, boven de langste lid naar onder de laatste nieuwe, kijk dan eens naar de berichten,
zoals we zien, bieb staat op kop, dat kunnen we aanvaarden, verlvolgens onze jongste lid (christa dus) verslaat niet alleen charon met haar berichten maar ook mij ze gaat ook boven mij!
Ook charon laat springt mij over met haar berichten, look who’s talking! hehe
dus beste “superleden” vertel mij nu eens wie er ons BIEBke aan het inhalen is?
hahaha
hihihi

Ja dames jullie zijn aardig op dreef.
Bieb is er morgen niet dus doe je best!!!
wie weet.

en als ik niet oppas dan haalt Christa me straks nog in, die gaat hard zegt met haar berichtjes!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

he he, dat zien jullie helemaal verkeerd met die berichtjes hoor.
ik heb gewoon heeeel veel te vertellen,
en ik ben ooooontzettend geplast gisteren, dat kan ik natuurlijk niet op me laten zitten toch?

quote:
zoals we zien, bieb staat op kop, dat kunnen we aanvaarden,

Zo zo, da’s de eerste keer dat ik hoor dat het “te aanvaarden” is whahahahahaha

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

ja het scheelt inderdaad niet veel of die christa haalt je in hoor mj!! haha

quote:
en ik ben ooooontzettend geplast gisteren

bedoel je niet ik HEB ontzettend…??

quote:
dat kan ik natuurlijk niet op me laten zitten toch?

jij wilt het niet op je laten zitten…, huh ik verdronk er wel onder !!!

quote:
Zo zo, da's de eerste keer dat ik hoor dat het "te aanvaarden

we moeten eerlijk blijven en toch wel de datums in rekening houden he, ik neem wel niet terug dat je een kletskousje bent he, liegen mag ik ook niet! hihihihihi

nu we over eerlijkheid bezig zijn moet ik iets bekennen, eigenlijk had ik me op 6 dec 2005 geregistreerd, maar had niet de tijd gehad om eens te posten mijn eerste post was op 26-01-2006, dus eigenlijk feitelijk zou je van die dag moeten rekenen.hihi

quote:
eigenlijk had ik me op 6 dec 2005 geregistreerd, maar had niet de tijd gehad om eens te posten mijn eerste post was op 26-01-2006, dus eigenlijk feitelijk zou je van die dag moeten rekenen.hihi

Jajaaaaa…valsspelen doen we hier niet aan hoor!
Ik ben ook weleens 3 weken op vakantie geweest of eh…een keer bevallen waardoor ik niet kon ikkebennen

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

quote:
ikkebennen

aha de waarheid komt aan het licht!, hihi
nog iemand iets te bekennen?

oja bieb ik hou een lijstje bij met de nieuwe ikkben taal, ikkebennen is er aan toegevoegd ik hou je wel op de hoogte van de nieuwe woordontwikkelingen tijdens je afwezigheid hoor!

wat een stel meiden zijn jullie .ik lig hier helemaaal in een deuk .heerlijk ik mag dat wel .nou meiden we gaan lekker door met posten .we zijn nog lang niet uit gepraat hihihihihihihi

groetjes marielle mama van
10-10-01

quote:
we zijn nog lang niet uit gepraat hihihihihihihi

ik denk dat de ikkebennertjes mamatjes die niet alleen raad en tips geven maar het zijn ook mamatjes die thuis hun bezig heden hebben en tijdens de pauzes al hun stilte van tijdens de dag hoe kort die ook waren inhalen op de forum!hihi

nee, nee ik ben ook nog lang niet uitgepraat.
enne…niet uitgeplast. hihihihi

oh oh christa is in the house…

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

quote:
nu we over eerlijkheid bezig zijn moet ik iets bekennen, eigenlijk had ik me op 6 dec 2005 geregistreerd, maar had niet de tijd gehad om eens te posten mijn eerste post was op 26-01-2006, dus eigenlijk feitelijk zou je van die dag moeten rekenen.hihi

ja dat had ik al gezien, dusse…wie is er als laatste gaan posten?
ikke niet, nee samya!!!
je zal je lijstje aan moeten passen he?
kletskous, wie is hier nu kloontje?

quote:
oh oh christa is in the house... Groetjes Charon,

inderdaad mensen let op als jullie ook zo een hondje hebben die afgelopen komt op jullie scherm telkens een toppic aangepast is,…please zet die af heb medelijden met dat beestje, met christa online overleeft hij het niet ! hihihihi

Ik heb het al làng afgeleerd om steeds een melding te krijgen als iemand dit topic heeft aangepast