blijkbaar want ze zoop er nogal wat alcohol bij en gebruikte nogal wat drugs, ik denk de combi daarvan dat dat niet zo goed is voor je lijf…
Amy Winehouse overleden
ja manlief kwam gisteren thuis van een ‘verlaat ritje macdonald’ en die zegt…hmmmm alleen maar amy winehouse op de radio…verdacht! dacht ik ff google…
en inderdaad… (vaag altijd dat je dat dan meteen merkt, iedereen ineens helemaal in de ‘ban van’ zeg maar)
maar erg zonde van die meid, ze kon ontzettend goed zingen als ze op haar benen kon staan om de microfoon te bereike…maar blijkt wel een crusiale leeftijd te zijn, jimmy H , cobain,allemaal op die leeftijd naar de haaien…
mensen met veel tallent vechten denk ik wel vaker met een ‘donkere kant’ hermanneke die heb dat uiteindelijk nog very lang volgehouden zullen we maar zeggen…
waarschijnlijk heb ze een slaappil of een voorgeschreven medicijn in combi met een paar wodka’tjes en een snuiffie gepakt, en da’s al snel fataal!!
Pippy is geboren 17.07.2009
@ Sugars kan met die levenstijl ook domwerg een hartaanval of herseninfarct zijn geweest
Groetjes,
Michèle