Al een heel dametje en toch nog zo klein

jeetje wat is ze groot geworden! Rico is dan nog maar een ukkie en hem vinden “de mensen” al groot. Rico was laatst 83 cm ofzo, hij kan broekmaat 80 aan en shirtmaat 86, sommige maatjes 80 van shirt draagt hij ook nog wel… maar ik merk nu dat de lange broeken van maat 80 iets aan de krappe kant gaan zitten.
ofja niet krap maar de lengte is te kort aan het worden.
Enne ga jij ook van die leuke staartjes bij jezelf maken?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nee hoor inge dat kan niet eens meer. Als het los hangt is het nog maar 10cm tot me middel dus ik heb meestal een vlecht in

En ja ze is lang ik weet het, Maar ja allemaal been he.

Groetjes,

Michèle

allemaal been haha. wat omschrijf je dat weer leuk
Ik snap alleen niet helemaal wat je bedoeld, dat je nu korter haar hebt als eerst?

Nee nog langer juist. Als het nog 10 cm langer groeit dan hang het op mijn middel denk ik.

Ha ha ha ja ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven

Groetjes,

Michèle

Wat een heerlijk grietje is ze zeg!
En dat komt goed uit dat ze lange benen heeft,past ze goed bij Mika van mij hihi.

Die is bijna 3 jaar en heeft kledingmaat 122/128 ook met zijn benen is hij erg lang hihi.
Hij is 1m12 nu maar valt niet zo op,als zijn lange benen hihi.
Je ziet altijd eerst zijn benen aan komen lopen en dan de rest lol.

Mooie meid heb je hoor.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

@ Biebske ha ha ha heb je nu net mijn dochter geclaimd voor jou zoon ???

Groetjes,

Michèle

Mooie foto’s, mooie dame! En die haren zijn snel gegaan zeg! Dat geeft hoop voor onze kleine mop !

liefs

@ Liske is noor nog zo kaal zeg maar dan???

Groetjes,

Michèle

Hahaha, wij hebben voor de babykamer een ovalen zilveren luieremmer gekocht. Niet een hele grote eigenlijk. En…plots zat Eva er helemaal in! Dat paste nog gewoon! Kun je nagaan hoe klein ze dan eigenlijk is! We hebben hem gebruikt als schommel! Ik heb haar vanmiddag ook gewogen. Op onze weegschaal was ze 10,5 kilo. Dat was ze eind maart ook? Ze is wel wat gegroeid gelukkig, maar toch blijft ze vergeleken Morgan een ‘onderdeurtje’!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik moet morgan zo nog even op de weegschaal zetten want volgens mij is ze na het ziekzijn est wat afgevallen, maar ja dan is Eva echt klein, maar zat mannen die op petit vallen hoor, Mijn zwager is (ook al geeft ie dat niet toe) best gecharmeerd van mijn beste vriendin en zij is 1.55 (hij 2.05)

Groetjes,

Michèle

quote:
Nee nog langer juist. Als het nog 10 cm langer groeit dan hang het op mijn middel denk ik.

Ha ha ha ja ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven

Groetjes,

Michèle

ooh op die manier dat je niet van die pluimstaartjes kunt maken
maar dan kun je nog wel staartjes maken, juist beter! alleen pluimen ze niet

@ Rainbow Morgan was 12.1 vanmorgen dus ze is bijna een kilo afgevallen met der ziek zijn.

@ Inge ik weet het maar ik heb meestal een vlecht in das makkelijker

Groetjes,

Michèle

vind je? ik heb meestal een staart, omdat dat zo handig gaat haha

Kan ook, maar die zwaai ik niet zo makkelijk over me schouder. Ik wil nog wel eens tegen mijn haar leunen en dan zit in ineens ‘vast’

Groetjes,

Michèle

ooh ja hahaha, ik snap m.
Ik doe ook regelmatig half staart half knot
haal ik m dubbel door door de laatste haal snapje?
mijn haar zit thuis nooit lang zoals ik het wil hebben.

Hoe bedoel je?? Elke keer een ander kapsel?

Groetjes,

Michèle

over welke zin bedoel jij je vraag? hahaha over hoe ik mijn haar half knot half staart deed? of dat mijn haar thuis nooit lang zit zoals ik het wil?
nee niet elke keer een ander kapsel…ofja hahaha. ik doe het dan snel snel, en als ik er niet de tijd voor neem lijk ik altijd een bad hair day te hebben.
als ik geen plannen heb zie ik geen rede om de tijd te nemen voor mijn haar, ook niet voor mijn make up trouwens

Oh op die fiets ach thuis neem ik ook niet altijd de moeite hoor. Of los of in een staart/ vlecht. En opmaken op mijn vrije dagen doe ik ook niet altijd hoor. Nu ben ik ook niet opgemaakt. Alleen als ik echt weg ga in het weekend dan maak ik me op en zo.

Groetjes,

Michèle

@Michele: Nee, Noor is zeker niet meer kaal, maar het haar zit achter en boven op haar hoofd. Haar pony wil nog niet echt doorzetten, daar zit echt nog babyhaar. Daardoor heeft ze nog steeds zo’n babyhoofd van voren, alleen met van die vleugels achter haar oren! Hahaha, er is nog niet echt iets mee te beginnen, maar we houden geduld!

liefs

@ Liske, hier is het ook ineens gekomen hoor. Toen ik dacht dat het nooit wat zou worden begon het ineens te groeien. Ik moet er alleen aan denken om het te kammen 's morgens want anders zitten er klitten in

Groetjes,

Michèle