Voor haha!
En na
Groetjes Nathalie & Co
wouwwwwwwwwww wil ook weer hihihiihi
ga haar maandag ff bellen voor in de vakantie dan kan hans me rijden kwam ik gisteren achter want die is 2 weken vrij
hoop ik alleen dat ze dan zet anders zit ik mooi natuurlijk
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Ik plak soms zelf nagels aangezien ik de psoriasis ook in mijn nagels heb. Die blijven meestal een week. Hoe lang blijven deze ? hoe doe je dat met uitgroei dan ? Ennuuuhm is dat duur ?
Deze gaan bij mij ongeveer 4 weken mee, ligt eraan hoe hard je nagels groeien…
Dan word het weer opgevuld en mooi gemaakt en kun je wederom 4 weken vooruit…
Ik ga bij iemand thuis dus dat is veel goedkoper dan wanneer je in een erkende salon gaat…
Ik betaal voor een nieuwe set, dus nieuwe tips 35 euro (das de 1e keer) daarna kost het om op te vullen 22,50…
Als je het zou willen Astrid zou ik iemand thuis zoeken, want in een salon betaal je al gauw 50 euro of meer voor een nieuwe set, en opvullen loopt zeker richting de 30 euro…
Groetjes Nathalie & Co
ik ga ook bij iemand thuis
1e behandeling was 25 euro en ik ga dan om de 2 weken en dat kost 12.50
Dylan & Kaitlyn
Hoi Allemaal,
Via google ben ik op deze site gekomen.
Volgens mij is het een site voor moeders en dat ben ik nog niet haha
Ik heb al een hele tijd nagels, gel en acryl gehad.
Gel viel er bij mij zo af, met mijn werk ging het niet en ik hield het niet langer dan 1 week vol, dan moest ik weer terug.
Nu heb ik op de zwarte markt zo’n doe-het-zelf pakket gekocht.
Het gaat opzich super goed, en het scheelt heel wat geld maar mijn nagels glimmen niet!
Wat voor lak ik er ook op smeer!
Hebben jullie een tip voor mij?
Een speciale vijl, lak? Misschien dat iemand het van een nagelstyliste weet?
Al vast bedankt!
Groetjes Sabrina
Gewijzigd door - lovesabrina op 19 Dec 2006 01:22:03
hoi welkom hier
je heb daar idd speciale vijls voor,die maken je nagels glimmend en niet dof
omdat ze bij allemaal afgebroken waren en zelfs tot midden op me nagels,waren ze door dat acryl heel dof,ze vijlde ze en het glom
denk dat je op een site moet kijken waar ze workshops geven of cursussen,en dan bij links staan meestal de groothandels waar ze,ze halen,of je loop brutaal zo winkel is en vraag of ze,ze verkopen aan partikulieren
Dylan & Kaitlyn
Voor gewone nagels heb je er een speciale vijl voor, die gebruikte ik nog toen de psoriasis in mijn nagels nog niet zo heel erg was. Deze kun je gewoon bij je drogist kopen. Vraag er eens naar, ze zagen er toen bij mij uit alsof ik ze met transparante lak gelakt had zo glommen ze.
Hmm er komen wel heel oude topics omhoog al je googled omdat je reclame wilt maken. Zal de baas blij mee zijn.
Groetjes,
Michèle