oke wacht nu snap ik het niet meer…
moet je nu vandaag een kaarsje aansteken? 14 december toch?
ik ben zwaar in de war nu
Aanstaande zondag (even lezen allemaal)
lieve inge, kijk eens naar de datum wanneer dit topic is gestart… Het is een oud topic, maar door kimmetje naar boven gehaald , omdat het gaat om de tweede zondag van de maand december. Vandaag is het dus.de tweede zondag van de maand december en 2 jaar terug was dat 14 decemeber.
Wat betreft die 24 uur, je hoeft hem niet 24 uur te laten branden. Over de hele wereld worden om 1900 kaarsjes gebrand, en omdat er tijdverschik zit tussen alle landen, heb je 24 uur lang, elk uur brandende kaarsjes als herinnering voor de overleden kindjes.
snap je nu?
liefs woezel
hihihi Inge! In 2008 viel de tweede zondag op de 14e, uit dat jaar is dit topic ook Hij is dit jaar weer omhoog gehaald, snap je?
Groetjes Anouk
ja ik dacht vanmiddag haal even een oud topic naar boven omdat ook wij hier de kaarsjes hadden branden voor remi
en voor kevin en voor alle andere lieve lieve kindjes die er niet meer zijn
maar bianca’s bericht deelde zo goed de bedoeling van de boodschap dat ik het niet nodig vond haar bodschap aan te passen
vandaag branden in de hele wereld de kaarsjes net als ze in 2008/2009 en voor altijd zullen branden op de 2de zondag in december
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Mooi hoor.
Vind het een prima idee.
Hier branden de kaarsjes ook.
Wel een beetje laat, maar met dezelfde gedachte…
Groetjes Kristine
dank je wel kim dat je hem omhoog heb gehaald
ook hier hadden we weer paar mooie kaarsjes branden voor onze Kevin* en andere overleden kindjes
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
oh pff shame on me!
ja ik kijk niet altijd naar de datums hoor wanneer een topic is gestart
maar goed ik heb zoiezo een kaarsje gebrand omdat we dat gezellig vonden en ik heb er ook aan gedacht. alleen niet direct de link gelegt maar goed bij deze…
Lees dit nu pas… ik had nog niet gehoord van Children memorial day, maar ik vind het een mooi initiatief.
De zondag is al ruim voorbij maar niet minder gemeend steek ik vanavond alsnog een kaarsje aan voor alle kindjes die niet meer bij ons zijn maar nooit vergeten mogen worden…
En voor volgend jaar staat het al op de kalender, tweede zondag van december!