nog een paar uurtjes en dan ben ik tante, o,m half 1 beginnen ze met de operatie, denk dat ik vanavond pas zal laten weten wat het zijn geworden. En ga natuurlijk ook fotos plaatsen
Liefs en dikke kus brenda en charissa
nog een paar uurtjes en dan ben ik tante, o,m half 1 beginnen ze met de operatie, denk dat ik vanavond pas zal laten weten wat het zijn geworden. En ga natuurlijk ook fotos plaatsen
Jaja vandaag is de dag dat er een tweeling geboren mag worden super spannend en we wachten met je mee
twee wondertjes echt heel mooi hoor
ja super speciaal, we hebben gister cadeautjes gehaald voor me neefje hihi, alleen de cadeatjes voor de kleintje swachten we op het smsje van me zwager hihi, ik sta vandaag reserve voor me werk kan nog 20 minuten gebeld worden… spannend anders kan ik pas vanavond.
Wat superspannend Brenda.
Kan me voorstellen dat je ontzettend zenuwachtig bent. Ik ben heel benieuwd wat het geworden is.
Sterkte met het afwachten.
Groetjes,
Sandra
spannend! ben benieuwd welke kleur kleertje je gekocht heb met je mama! hihi!
nou we horen het vanavond wel, geniet maar lekker van die kleintjes!
xx.
Die zit vast in het ziekenhuis lekker te tutten met de kleintjes
Maar ben ook wel benieuwd
Maar geniet ze he
jaja 2 prachtige jongens genaamd nick en timo wegen 2585 en 2595 dus helemaal niet slecht voor een tweeling ze doen het super goed.Ze zou om half 1 beginnen maar er kwam een speod keizersnede tussendoor dus was het 3 uur voor ze begonnen, om half 6 kregen we eindleijk een telefoontje dat ze geboren waren, ze doen het super als het zo blijft mogen ze zondag naar huis
[URL=http://img150.imageshack.us/i/naamloosgdy.jpg/][/URL]
nou en een fototje links is timo en rechts is nick
och wat een kleine moppies
Had je toch gelijk tante brenda, twee gezonde jongens.
gefeliciteerd.
Groetjes Marianne mama van Ruben
gefelicteerd tante!en wat een prachtige foto
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Gefeliciteerd
toch 2 jongens! goed gegokt en wat & wat een mooie foto en een trotse mama en ook een trotse broer
xx!