Aan alle digitantes/ooms van alexander

Ik beslis zelf wel wie ik een kado stuur of niet, verdorie Kim ik heb geen kadoo toegestuurd gekregen van jou toen Milan geboren was!! Britt brengt me nog op “foute” ideetjes haha!
Zonder gekheid, ik ken Kim nu ruim 6 jaar, zij weet exact wat ze aan me heeft, ( en wat ze niet aan me heeft ) we waren allebei zwanger van ons 1e kindje, inmiddels heel wat jaartjes (en ervaringen) verder/rijker…

Nah ja zit ik me nog te verdedigen ook, slaat nergens op haha!

heb je je camera al gevonden Kim??

Groetjes Nathalie & Co

Hahahaha ow moet erg lachen hoor om jullie meiden
Britt luister eens even alsjeblieft
Je moet weten Kim is het opperhoofd van ikkeben en ja de rest is al beschreven hierboven door de trouwe aanhangers van Kim
Waar ik er ook 1 van ben hihi
Dus ik weet eigenlijk niet waar je je zo druk om maakt hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

je en weet je britt als ik niks stuur krijg je ook zo weer een ban he,tja dan stuur je maar wat is de baas ook tevreden en kan ze ff pronken met alles wat ze gekregen heeft

ff aandacht voor de baas mag ook wel eens een keertje verdient ze zo nu en dan wel hoor

en vooral als je elkaar al bijna 7 jaar kan,mag je elkaar best iets geven

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
ja en waarom dan wel al die kadoos toen britt geboren was kreeg ze toch ook van jullie allemaal geen kado beetje raar allemaal hoor maar goed

Uhhhhmmm nu ik het even nakijk he, kenden we je al dan toen de kleine Britt geboren werd ??? geboren op 6-7-06 en lid sinds 30 december 2006 !!! Dus toen kleine Britt geboren was, woonde je nog niet op dit forum.
Dus alhoewel ik dit zowiezo al een beetje raar vond, is de opmerking nog overbodig ook. Dus wat is er nu raar ???

Gewijzigd door - Asje op 26 May 2007 19:30:14

Vandaar dat ik zei dat we elkaar al wat langer kennen dan 5 maanden assie hihihih

Tries

Britt blijft opvallend op de achtergrond. Zou ze aan het nadenken zijn hoe ze het beste haar excuses aan kan bieden aan zowel Kim als aan ons?

Groetekes, Sje

Hoest met je camera kim gevonden inmiddels??

Groetjes Nathalie & Co

Ik denk niet dat britt het allemaal zo slecht bedoelde als jullie het opnemen.
Ik vroeg me ook wel even af wat het digitante/oom gegeven was. Bij deze heb ik ook alle antwoorden gekregen
Kim, nog een dikke proficiat. De opvolging voor webmaster van ikkeben is dus verzekerd

Meiden kom op laten we het leuk houden ! Ik denk ook niet dat ze het verkeerd bedoelde dus laten we het gewoon lekker over onze baby’s hebben ipv te kibbelen met elkaar !
Kim nog van harte gefeliciteerd !
Natasja

och mijn prinsje kent nog geen haat of nijd of gekissebis hoor en zeker waardeert ie zijn kadootjes nog niet op de juiste waarde.Maar zijn mamsie is nog steeds erg blij met alle kadootjes en aandacht en voelt zich nog steeds een koninginnetje met alle lieve lieve kadootjes die ze mocht ontvangen voor haar derde spruitje!! en als iemand daar niet tegen kan jammer dan,ik vind het gewooon super de superlief en heb geen twijfels aan alle goeie en gulle gevers en voelde me er gewoon super door en wilde dat delen met jullie en niet zeggen oh kijk nou ik ben belangrijk dit en dat en hoeveel we wel niet hebben gehad …maar gewoon dankbaar voor de aandacht die eraan besteed is . ons derde kind kreeg een super warm welkom van al zijn digitantes en ooms!! En dat mocht best gemeld worden.

dus nogmaals harstikke bedankt en nath de camera is er wel weer maar heb nog geen foto van het laatste lieve kadootje gemaakt nog niet aantoe gekomen.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

hier een blije hup hahaha helaas onscherp maar hij kan zo lekker onnozel kijken…

Van wie heeft-ie die onnozele blik?

Groetekes, Sje

van g neem ik aan…

heel onschuldig kijkt naar profiel en blij is met zonnebril…

Ja, wie is dat lekkere ding op die foto eigenlijk?

Groetekes, Sje

die met die onnozele blik is de dankbare ontvanger van alle kadootjes

Groetekes, Sje

Wat een moppie zeg!
Groetjes Maaike

ow wat een heerlijk ventje is het toch Kim

wijst stiekem naar pagina 1… foto toegevoegd van verwennerij

Hahah ja dat dacht ik al
En heel blij mannetje met al zijn mooie kado`s van de digitantes en ooms
Het is hem gegunt en jullie ook