kijk en ziet hoe erg
10.000 cal. PER DAG
5 liter cola PER DAG??
5 hamburgers PER DAG??
7 jaar en 220 kg zwaar?
http://www.carsondaly.tv/video/7763-fattest-child-in-the-world-video.html
kijk en ziet hoe erg
10.000 cal. PER DAG
5 liter cola PER DAG??
5 hamburgers PER DAG??
7 jaar en 220 kg zwaar?
http://www.carsondaly.tv/video/7763-fattest-child-in-the-world-video.html
Dit zou strafbaar moeten zijn. Waarom halen ze ouders die hun verwaarlozen in de vorm van te weinig eten uit de ouderlijke macht en waarom mag deze moeder voor haar kind blijven zorgen? Ik vind dit net zo goed een vorm van verwaarlozing. Die vrouw had al jaren geleden uit de ouderlijke macht moeten worden gezet.
Als je echt een moederhart hebt, dan prop je je kind niet zo vol. En als je als moeder niet alleen een hart maar ook een ruggegraat hebt, dan geef je niet toe aan alles wat je kind wil eten en drinken. Kom nou toch zeg! Wie is de baas in huis eigenlijk?
Dit meisje haalt haar 8e verjaardag niet als ze zo doorgaat. Dus mag die moeder doodslag, dood door schuld of zelfs moord met voorbedachten rade ten laste gelegd worden.
Dat klinkt misschien heel hard, maar het moet toch niet kunnen dat een moeder bewust haar kind de dood in helpt?
Groetekes, Sje
ik verstond 15 hamburgers per dag!!!
vreselijk zeg dit, chips als ontbijt , ze moeten die moeder oppakken
als baby al vol proppen met flessen , ja ze huilde steeds ,zijn meer baby’s die veel huilen maar dat is geen honger
en dan ook nog voor de camara dat kind volstouwen zeg bah bah
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 6 mnd
Dit is echt niet normaal, oppakken die moeder…
is kindermishandeling.
Groet Vanessa mama van Senna.
Niet normaal dat je zulke slechte keuze’s maak voor je kind.
Hier moet inderdaad ingegrepen worden door mensen van buitenaf
om dit een halt toe te roepen.
Te walgelijk voor woorden vind ik het. Net zo goed een vorm van kindermishandeling. 5 liter cola per dag ??? 15 hamburgers per dag ??? Ziek is het. Ja mijn kinderen hebben ook de hele dag honger. Honger naar snoepjes, koekjes, chips zoals ik denk wel elk kind maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.Hier drinken ze net zo goed water dat hebben we ze vrij vroeg aangeleerd en een lekker stukkie fruit waar we meestal `s middags even lekker voor gaan zitten om te schillen of zo, zijn ze hier net zo blij mee als een snoepje. Zo kan ik mijn kinderen ook stil krijgen, pfffff. Je merkt toch dat jouw kind niet alles kan inclusief lopen ed wat een ander kind van die leeftijd wel kan ? Ik hoop dat er gauw ingegrepen gaat worden want dit betekend echt de dood van dit meiske.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
quote:
Ja mijn kinderen hebben ook de hele dag honger. Honger naar snoepjes, koekjes, chips zoals ik denk wel elk kind
hahaha idd daar hebben ze denk ik overal wel trek in
ook hier af en toe hoor,meestal na schooltijd klein snoepje,mmaar meestal wel fruit