Succes vanmiddag… Zal voor je duimen hoor!
Liefs, Melanie
Dank jullie wel. Ik ga nu met pappa even opruimen voor morgen vast dus kom pas vanavond weer op ikke ben. Hopelijk heb ik dan net zo snel goed nieuws gehad als gister.
Groetjes,
Michèle
Daar ben ik weer. Ik mocht even chillen van Mervin. Het gesprek ging goed, ik had het advies ter harte genomen en het klikte ook goed met degene die mij in gaat werken. Ik zou vanmiddag horen hoe of wat want ze vonden het niet fair om het over het weekend te tillen.
Ik was nog niet thuis, zat nog op de fiets, of mijn mobiel ging. De dame van het bureau, ze belde me even van thuis af om te te laten weten dat ze al gebeld hadden. Ze waren direct na het uitlaten van mij naar P&O gegaan om te laten weten dat… roffel roffel roffel ik ben AANGENOMEN !!!
Ik kan maandag na mijn vakantie vertellen dat ik opstap en ik kan eindelijk weer mezelf zijn en ik krijg eindelijk weer eerlijke kansen. Echt wat een opluchting is dit zeg al vind ik het nog wel een beetje ongeloofwaardig
Groetjes,
Michèle
Nou ja ze accepteren als het 1-11 wordt maar dat ga ik dus maandag bespreken met mijn huidige werkgever zeg maar. Maar inderdaad ik wil die koppen zien. Wil je een vliegje op de muur zijn???
Groetjes,
Michèle
WOEHOE, wat een giller! Mag ik ook een vliegje zijn?! Kom ik samen met malawimamajada zoemen. Gefeliciteerd meis, super gedaan! Hihi, vind het zo tof en komisch!
Groetjes,
M
Tuurlijk, ik houd wel van een beetje drama! wel tot in de puntjes beschijven hier he, als je het gesprek hebt gehad, dan bezorg je mij ook nog eens wat lol op een maandag!
Wauw, goed zeg, gefeliciteerd!!!
heerlijk, met een hele schone lei beginnen en maandag lekker dat stomme wijf op haar plaats zetten, uiterst zakelijk, natuurlijk
nogmaals: gefeliciteerd! Zo zie je maar, nieuwe kansen komen uit de vreemdste hoeken ineens aangevlogen!
liefs
Ik zag voor op de laatste dag voor mijn vakantie een regenboog enne dames de pot met goud staat inderdaad aan de andere kant
Enne ik moet van Mer mijn dictafoon in mijn zak stoppen want die wil ook een vliegje zijn.
Groetjes,
Michèle
Hier nog een vlieg erbij…
echt super geweldig van je, gefeliciteerd.
En dat in deze tijd, dan moet je wel erg goed zijn.
Ben ook benieuwd naar het gesprek!! Gna gna gna…
Mijn moeder was net heel lief in paniek. Of ik niet eerst moest tekenen voor ik opzei en of het echt allemaal goed was. Ja mamma ik moet opzeggen om tot een begindatum bij de ander te komen geen zorgen mamma er zit nog een bureau tussen komt goed mamma en daarna stuurde ze wel een sms met gefeliciteerd. Enne kone mag de ongediertebestijding wel bellen met al die vliegjes
Groetjes,
Michèle
Hi Michele! ik lees net pas je andere topic en ik zag dat je op gesprek mocht bij Internationaal Octrooibureau…inmiddels al aangenomen zag ik, gefeliciteerd meid! Nou hier een heel stom verhaal van mij…mij werd dus ook gevraagd of ik wilde voorgesteld worden bij het Nederlandsch Octrooitbureau en ik met mijn domme hoofd nee ik wil niet werken in Den Haag maar in Rotterdam! Stom natuurlijk want inmiddels gaan de verhuisplannen niet door en zit ik opgezadeld bij een callcenterbedrijf in Rotterdam waar ik ook nog eens een uur naar toe moet reizen maar goed beter dan niets
hihi gewoon verder zoeken naar werk…maar ga je toevallig ook in Den Haag werken? of ergens anders? in ieder geval heel goed van je dat je aangenomen bent ik begin nu wel meer vertrouwen te krijgen in de vermindering van de werkloosheid zo
you go girl! en laat je ouder werkgever maar een poeppie ruiken
succes!
Wat super dat je aangenomen bent.
Aangezien ik net terug ben van vakantie heb ik even gemist waar je hebt gesolliciteerd. Wat je ga doen en bij welk bedrijf? Heerlijk dat je nu bij dat stomme mens kunt opzeggen.
Groetjes,
Sandra
Wat super dat je aangenomen bent.
Aangezien ik net terug ben van vakantie heb ik even gemist waar je hebt gesolliciteerd. Wat je ga doen en bij welk bedrijf? Heerlijk dat je nu bij dat stomme mens kunt opzeggen.
Groetjes,
Sandra