1e volzin

mijn kleintje loopt de hele dag… bea(t) it beat i(t) auuuu hahahaha tja grote broer luistert graag naar mj en zingt dan vollop mee dus ik heb hier weer een kleine MJ lopen hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ha ha ha geweldig. Morgan zingt alleen met de black eyed piece mee. En dan met I got a feeling. Als ze dat hoort zingt zijn oehhoe.

Groetjes,

Michèle

“Dat is mijn mama” Dat is echt schattig!

Nora zegt wel heel veel: Kijk, mama! En dan volgt wat ze aan het doen is. Dus, Nora boekie lezen of Nora hoog of wat dan ook. Het gaat inderdaad heel hard nu.

Erg leuk

liefs

Ach ja wat Inge al een keer zei eerst leren ze lopen en praten en dan moeten ze stil zitten en der mond houden.

Groetjes,

Michèle

hier dan ook eindelijk een volle zin , en wat voor een… Ga aan de kant nu!!! hahaha en ook naar bed sjapen nu !!
en ook mama kom hier nu, alles lijkt te eindigen met nu hahaha

Oeh klein drilsergeantje

Morgan riep van de week nog Tisser (Twister) kom je buiten?? Die kletst soms echt de oren van je kop nu en echt niet alle woorden kloppen maar je gaat steeds beter begrijpen wat ze noug bedoeld.

Groetjes,

Michèle

ja een kleine commandant is het hahah maar wel op een errug leuke manier
hij ligt nu heel wijs op de bank met een dik boek op schoot te lezen hahaha

het mag ook wel eens tijd gaan worden dat er wat meer verstaanbaars uit komt aangezien hij in okt al 3 word!! maar gelukkig gaat het zeker de laatste maand heel hard met nieuwe woorden en nu ook al zinnetjes