1 mei dus de meeting?

denk nou maar lekker na over een lokatie in amersfoort of omgeving, maar aub niet met prijzen die rond de 15 euro pp komen want dat trekt bruintje beer niet enne ik heb liever wel dat je meedenkt hoor, want stel je voor dat je anders niet komt hahahahah

Muts Zo errug ben ik nou ook weer niet

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 19 Mar 2005 15:03:41

Lijkt me hartstikke gezellig, zo’n meeting!!
Mogen wij ook mee??

Groetjes,
Sonja

TUUUUUURLIJK !!!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd hoor!!!

jaaaaaa ik heb de oplossing we gaan bij kim op de koffie hahhahaha

Haha, welja joh, Hengelo is wel te doen wat mij betreft

Ik ben benieuwd waar jullie mee komen. Maar ik ben het eens met Kimmetje. Als het maar niet met 15 Euro persoon kost, want dat trekken wij ook niet.

Maar het lijkt me leuk om ook te komen.

En? Is dr al wat bekend?
We zitten al bijna in April.
Yes, al bijna de meeting

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Was bij mijn schoonfamilie tijdens de pasen, ben net weer terug en heb triesje nog niet gesproken, ik neem aan dat ze meerdere scenario’s al klaar heeft

groetjes Kim, mama van

en

Hallo, daar was ik weer!

Heb even iemand in de regio te hulp gevraagt… omdat het gewoon super moeilijk is iets te vinden wat buiten en binnen is…

Ik heb zelf wel iets maar wil dit even afwachten… Ik hoop dus morgen meer te weten!

Tries

yes nog een maandje ,we wachten het af tries ben super benieuwd.he bieb leuk die banner van ukkie

groetjes marielle mama van tanja

Iets waar je tegelijke tijd zowel binnen als buiten kunt spelen is er volgens bij niet

Nu dacht ik deze 2 dingen liggen niet ver uit elkaar volgens mij, nu weten we best een paar dagen van te voren of het nu wel of geen mooi weer word

dus wat vinden jullie hiier van als het mooi weer word?

http://www.speelheuvel.nl/index.php

Als het dus slecht weer word tja dan toch maar

www.ballorig.nl/houten

Mocht toch iemand als nog iets weten wat zowel binnen als buiten is, omgeving utrecht amersfoort dan hoor ik dat graag!

Tries

Dus als het de speelheuvel word neem ik een gevulde koelbox mee? en een 2 tal gevulde tassen met chips en snoep???

enne misschien kan jij zorgen voor de koffie triesje…

groetjes Kim, mama van

en

mijn part!

Tries

Mij maakt het niet uit, maar voor de rokers onder ons: je mag daar niet roken. In de gehele speeltuin niet (ook al is het buiten)

ja nou eeeh
wat erg
ik mag niet roken
dan loop ik toch de speeltuin uit
volgens mij zijn tries , ik pp en daan de enige rokers

groetjes Kim, mama van

en

Even voor de duidelijkheid: MIJ maakt het geen bal uit hoor, ik rook namelijk niet. Maar ik dacht dat jullie het misschien nie bij de algemene voorwaarden gelezen hadden.
Vandaar dat ik het maar ff zei.
Jammer dat er niet meer foto’s bij staan.
Zou het ook geschikt zijnn voor de kleinste kids onder ons?

Hallo
Ziet er leuk uit hoor!
Onder het kopje “nieuws” kun je lezen dat er binnenkort een peuterhoekje komt in de speeltuin. Zou dat betekenen dat er nu nog geen hoekje is waar de kleintjes lekker kunnen spelen?

Groetjes,
Sonja

Ja, dat bedoelde ik eigenlijk.
Er staat “binnenkort” en ik weet niet wanneer dat is. Zodoende zat ik me af te vragen of er nu dan niks voor peuters is…

Mij lijkt het allebei leuk. Maar als er inderdaad niets voor de Peuters is, zou dat jammer zijn. Is er geen manier om daar achter te komen?