1 dag opname binnen 7 weken ivm Pepti Test

Fijn dat je in ieder geval een rustig en gezellig eind aan de dag hebt kunnen maken, dat maakt ook al veel goed. Ik hoop dat het vannacht rustig blijft bij jullie.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja klopt dat doet een mama gewoon erg goed, nietwaar Mriek
enne Michelle, i know het schijnt erg bitter te zijn, maar dat is hypo allergene ook wel wat, en dus is de overgang makkelijker dan als hij gewone fv kreeg, die is nl zoet van smaak en hypo allergene en koemelk vrije bitter

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

dankjewel voor je advies Wil.
maar ik ben bang dat als ik halverwege begin dat hij er dan de nacht mee zit.

en waarom denk je dat Bo zo moest huilen? als het geen krampjes waren?
ik zit zelf ook te denken aan die lactose enzo, zit dat ook in hapjes? (avond potjes/en of fruit??)
want tijdens het eten daarvan laat hij ook veel scheetjes…
en kan het niet zo zijn omdat pepti NOG lichter verteerbaar is dan hypo-allergene dat ze dan sneller honger krijgen?

ik moest in ieder geval doorgaan met de nutriton/losec en motillium.
ik stop per direct met brood ivm ontzettende krampen en geef gewoon weer een normale fles ipv brood.
baal wel…
kan ik dan ook niet beter stoppen met bambix? en weer nutrix gaan geven? kreeg hij ook krampen van (nutrix)

dylano heeft ook niet meer honger gekregen van de pepti maar hij d=had natuurlijk al de omneo.
Inge je moest alles laten verder zolas het was toch?
Ga dan niet teveel veranderen want dan snapt dat manneke er helemaal niets meer van. Ik hoefde ook niets te veranderen mocht alleen ff geen nieuwe smaken meer erbij.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

ja kwa medicatie niks veranderen maar brood eten gaat goed alleen daarna krampen dus stop ik daar gewoon mee ga naar de markt met mn vriendin ern daarna door naar een verjaardag van een vriend fijne zaterdag iedereen reageer later wel op de rest en op jou Wil

middag meiden,

Rico heeft vanaf vanochtend pepti. we kregen het pas gisteren na zijn 1 a laatste voeding en ik wilde hem niet de nacht in laten gaan met pepti voor het eerst. dan kon ik ook niet zien als hij er niet goed op zou reageren of wat dan ook…
hij heeft nu 2x gehad, en 2x tijdens het drinken GEEN krampjes gehad.
dat is al 1 ding wat positief is. wel heeft ie na de 1ste fles een poepluier gehad (normaal) na zn fruit weer (normaal) en na zn 2e fles WEER (normaal) haha dus kwa dat betreft…
vanochtend had ie wel gespuugd na het eerste boertje, maar meer een melk mondje dan echt spugen. (wat het zonder de Nutriton geweest zou zijn weet ik niet maar verwacht wel ietsje meer)
het spul moet natuurlijk zijn werk nog even doen en zn lichaam moet er aan wennen dus of het nou al werkt of niet is niet te zeggen…even paar weken afwachten lijkt me het beste.
dat hij al niet meer in elkaar krampt tijdens het drinken doet me wel goed. en rico is ook wel vrolijk. gisteren was hij superlief geweest, niet 1x gehuilt!!!
net toen hij naar bed ging en zn truitje aan kreeg was ie helemaal hysterisch en in bed was hij ook ontroostbaar. mn vriend dacht onder weer een tandje gezien te hebben (langs de onderste snijtanden) hij wist het niet heel zeker maar we vonden het wel vreemd.
dus even dentinox gesmeert, en wilde zn tut niet hebben daarna (dacht waarschijnlijk weer aan zn ergste nachtmerrie: de tandenborstel)

Fijn dat het tijdens het drinken beter ging. Laten we hopen dat het zo doorzet!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

wat wel weer gek is dat hij nu elke keer de hik heeft na het drinken van die pepti:S
raar of niet??
en nog een vraag
rico’s sprong had al even over moeten zijn (was ook al eerder begonnen trouwens) maar hij houdt maar niet op met huilen, ik herken m echt niet meer!
toen hij net in bad was geweest keek ik toevallig in zn oortje waar hij altijd aan trekt (waarop de dokter zei dat het geen oorontsteking was maar misschien moeheid) want ik vond dat ie wat rood zag in bad.
keek ik dus daarna zat er allemaal troep in zn oortje niet zomaar een beetje maar echt vol!, tja en je mag niet in de gehoorgang met een wattenstaafje dus dacht ik dat hij misschien nu wel een oorontsteking heeft omdat hij dus ook zo huilt enzo.
maar hij heeft geen koorts en ook geen verhoging… maar wel tranen met tuiten huilen.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090416/hsRY.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/aiwTp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 26 Apr 2009 15:35:54

nee niet tijdens het drinken, wel tussen de voedingen door
heel winderig, veel hikken.
en ja dat huilen, hij vind het wel lekker lijkt want hij hapt gulzig en ik moet zeggen dat het minder stinkt dan zn vorige flesvoeding van het kruidvat(extra care)
deze ruikt een beetje naar friso die we in het begin hadden.
maar dat huilen ik maak me echt zorgen!!
en ik mag dus ook geen appel meer geven, geen ananas, geen kiwi geen aardbei, geen tomaat en vis ook zo min mogelijk.
in ELK fruithapje zit bijna appel, behalve in die gemengde fruit sinaasappel banaan en peer.
je kunt wel zeggen maak dan zelf, maar dat wil hij dus niet eten!
wat een klote zooi zeg sorry heb er gewoon geen andere woorden voor)
maar Wil…hij huilt zo al 2 weken, als het niet langer is

met de keukenmachine idd.
ik zal inderdaad is proberen wat te geven…
maar wat is dan NIET allergeen kwa fruit? of in ieder geval bijna niet??

oh wil ik lijk wel een emotioneel wrak.
Rico was net weer aan het krijsen van pijn, heb ik m natuurlijk uit bed gehaald, liet ie dus weer scheetjes…en hij was zo aan het huilen dat de tranen over mn gezicht liepen ik vind het zooo zielig!!
hij heeft vandaag 3x gepoept al…of 4 maar volgens mij 3 ik weet het het zo effe niet meer…
ik hoop zo dat dit wel helpt,
die krampen is nu ongeveer 2 a 3 weken zo op deze manier, voorheen had hij alleen tot en met 4 maanden last van krampjes gehad…die overigens ook bij de leeftijd hoorde denk ik…
hij is nu na een half uur huilen toch weer in slaap gevallen, nadat ik m had gepakt heb ik m even"ontlucht" om het zo maar te noemen, en daarna terug gelegt…hij ging wel huilen maar minder hard, dus ik hoopte dat hij vanzelf weer in slaap zou vallen…ik kan hem moeilijk continu in mn armen nemen want mijn rug doet er zoveel pijn van inmiddels.

maar rico is al 7 maanden en krijgt al een maand vlees enzo
ik kan m nu toch niet ineens geen aardappel meer geven of geen vlees terwijl hij al 7 mnd is??
ik weet dat het op jouw lijst staat daarom klopt dat stukje denk ik niet maar ja wat moet ik dan wel of niet laten…
en
appels, mijn KA zei dat appel meer allergeen is dan b.v. banaan…
dus ik had appel alvast maar weggelaten??
ik weet ook niet hoor wat denk jij?

ohja, heb je via hyves een bericht gezonden wil je even lezen, Wil??

Inge als ik jou was belde ik morgen ff de kinderarts van hoe of wat. Hij kan je hierin even het beste assiteren denk over wat rico op dit moement wle of niet mag hebben.
Ik hoop toch echt dat die pepti mag helpen.
Enne bij oorontsteking hoeven ze niet altijd koorts te hebben.
weet niet of je de laatste tijd zijn neus nog druppelt of sprayt want dat kun je doen voor de oorontsteking.

Groetjes Michelle

nee heb m zn neusspray tijdje niet meer gebruikt, vanmiddag wel toevallig hahaha.
zal daar even mee doorgaan just in case… bedankt voor het advies, zal m tijdelijk even in blijven sprayen daarmee.
hij ligtr nu heerlijk te slapen mijn mooie mannetje heb zin om m te knuffelen ahhaha maarja dan gaat mn rug eraan bedje staat nu helemaal omlaag

Ligt ie lekker te slapen wil jij weer gaan knuffelen!!! en dan ventje weer wakker

Groetjes Michelle

heb het ook niet gedaan wilde wel proberen maar ik meost zoooo ver omlaag dat lukte niet en ik dacht dadelijk val ik in zn bedje

haha!
Hoe heeft hij vanacht geslapen Inge?

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

hahahahah als je niet op hem had gevallen dan had ik het toch wel willen zien hoe jij erin zou kukelen
Maar weet wat je bedoeld ik kan er ook niet bij we zijn gewoon te klein

Groetjes Michelle

haha lastig he
enne voor degene die het willen weten heb ik bij mama’s hoekje en verslagje geschreven over Rico’s pepti daagjes en hou dat zo een paar dagen bij. kunnen jullie mee “genieten”

oh en kikie, hij slaapt s’nachts super vanacht ook weer (2e nacht pepti)
maar nu had hij krampen tijdens de laatste fles, maar daar zat bambix doorheen dus het zou kunnen. van brood krijgt hij ook krampjes dus misschien moet ik dat eens even bij de KA neerleggen. is er geen gluten vrije bambix ofzo?