Hoe plaats ik een foto

Hoi.

Ik ben hier pas nieuw en nu vraag ik mij af hoe ik een foto van mijn meisje kan plaatsen. Kan iemand mij daar bij helpen???

Alvast bedankt,

Marjon mama van Kayleigh 25-11-2003

marjon hier staat de uitleg

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1602&FORUM_ID=16&CAT_ID=8&Topic_Title=hoe+plaats+ik+een+foto%2C+uitleg+van+els&Forum_Title=Mama's+hoekje

groetjes Kim, mama van

en

Oké, we gaan het weer ff proberen (iedereen die hier nieuw is weet het namelijk niet, ook ik wist het niet )

Je foto moet ten eerste al ergens op internet staan (misschien heb je al een eigen webpagine ofzo? Zo niet, dan kan je je foto hier plaatsen bij “ikkeben” (het paarse balkje rechts bovenaan deze pagina).

Je gaat vervolgens met de cursor op de foto staan en klikt met je rechtermuisknop.
Kies voor "eigenschappen"
Kopieer dan de URL.
Vervolgens ga je naar je topic toe (daar waar je de foto wilt plaatsen) en dan klik je op het 5e vierkante knopje van rechts (een soort grijs bergje). Je ziet dan vanzelf in je bericht twee keer “IMG” staan.
Ga daar met je cursor tussenin staan, klik op je rechtermuisknop en kies voor “plakken”.
Dan staat je foto er! (als alles goed gegaan is! )

Het lijkt misschien ingewikkeld, maar als je het eenmaal weet dan is het niet zo moeilijk.

Mocht je nou niet zo thuis zijn in dit soort dingen en je hebt je foto bijv. nog NIET ergens op internet staan, dan wil ik je nog wel uitleggen hoe je de foto hier eerst bij “ikkeben” plaats (je weet wel, dat paarse balkje).

Ik hoor het wel van je.
Veeeeeel succes!!!

Groetjes, mamma van Stephan

zucht
Hele bericht voor niks getypt, hahahaha!!!
Suf dat ik niet ff aan de oplossing van Kim gedacht heb…(blond hè, dat zal het zijn )

Nou, volgens mij moet het nu wel lukken Marjon!

zolang je het doet als hierboven en niet via een site van msn dan moet het goed komen

via een site als msn kan het ook wel hoor, maar als ie op een beveiligde site staat lukt het dus niet

groetjes Kim, mama van

en

Ga het proberen, bedankt voor de uitleg

Hier komt hij dan!

Kijken of het lukt, groetjes

Nogmaals proberen

Jaaaaa, het is je gelukt!
Vrolijk koppie hoor!
En zo te zien helemaal niet “bang” voor de camera!

Jaaaa joepie, heerlijk zo`n koppie en inderdaad nog eentje die niet bang is voor de camera. Hahaha leuk hoor !

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

nee idd niet bang voor de camera, maar ja wat wil je? Ben je net 10 maanden oud en heb je al 6 foto albums volgeplakt.

Zoveel heb ik er niet eens en ik ben al 23!! Hahahahahaha.

Groetjes

Oooh, deze is helemaaaaaal leuk!
Mooie blauwe kijkers hoor!

nou werkelijk om op te vreten zeg ! wat een gezellig toetje !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Oooh, wat een mooi meisje!!!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Bedankt voor je tip over het keukentje op Marktplaats, Bianca. Ik vond hem erg leuk, maar mijn man vindt het onzin om alles voor de kinderen te kopen waarmee ze een paar keer leuk mee hebben gespeeld. Tja, ik ben dan niet voor niets de verwen-mama en wil gewoon alleen maar kopen en kopen en verwennen en verwennen. Maar hier worden de meeste beslissingen overlegt en heeft er maar 1 de broek aan in huis. (en dat ben ik kennelijk niet .

wat een lieverd

Gauw morgen een broek kopen Carola!!!

Maar serieus, ik snap heus wel dat je man vind dat je niet elke keer maar alles kan kopen. Logisch!
Alleen eh…keukentjes zijn over het algemeen zeeeeeer geliefd bij kids. En nog leerzaam ook.
Stephan heeft ook een keukentje en vaak gaat hij dingen voor ons klaarmaken. Vind ie super!
Net als “helpen” met koken (als ik sta te koken dus). Dan gaat hij me nadoen in zijn eigen keukentje.
Ow ja, we hebben trouwens wel een keukentje van plastic hoor enne…
dat kookt net zo fijn als in een houten keuken

Groetjes, mamma van Stephan (23 juni 2001)

Gewijzigd door - Bieb op 08 Oct 2004 23:33:53