Kapotte broeken bij de knieen


#1

Aaron heeft nu maat 110 maar zijn broeken verslijt ie bij de vleet waardoor ik nu alvast maar 116 ingeslagen heb (in de uitverkoop) en die krijgt ie nu ook al aan (sla een klein stukje om boven past het wel)

Hij speelt sinds hij op school zit zoveel op zijn knieen (deed ie eerst niet ging gewoon in kleermakerszit spelen.) en echt de knieen zijn overal dun aan het worden.

Hebben jullie kids dat ook zo erg?
Ik koop nu gewoon broeken van 10-15 euro omdat ie ze zo slijt.

Gr, Danielle


#2

Hier valt dat wel mee. Nu zit Merel volgens mij ook niet zoveel op haar knieën en draagt ze ook veel leggings en maillots, maar het is me hier nog niet opgevallen. Bij de Action hebben ze wel strijkemblemen die je over het gat kunt strijken. Ziet er misschien ook nog wel stoer uit.

Groetjes Natasja



#3

Ja herkenbaar.
Koop je van die broeken met vale plekken?
Deze zijn eerder door het is op die plekken veel dunner. In de fabriek gaan ze er met een scheermachine overheen, vertelde de verkoper mij. Ik koop voor onze dochter bewust niet van die broeken binnen no time zijn ze er doorheen. En tja haar duidelijk verteld niet met de knieen over de rand van de zandbak te gaan (wat ze dus deed) en over de vloeren.

Groetjes,


#4

Ik herken dit jammer genoeg ook. Marijn vorige week 3 broeken. Ik heb van dat plakspul gekocht en met een stukje spijkerstof ga ik het verstevigen. Zo kan de broek nog een paar keer dragen langer mee.


#5

@coramora: ja die koop ik inderdaad meestal wel omdat ik dat hele leuke stoere broeken vind en ook broeken met extra stiksels enzo.

Ik wist dat niet eens joh…dacht dat ze die stukken gewoon bleekte ofzo.

Ik weet dat er van die cars plaatjes overheen gestreken kunnen worden, ik had ze meegenomen bij de h&m maar binnen no-time gingen ze los zitten op een paar stukken zodat het ook niet meer mooi was.

Ik heb nu nog 1 MEXX broek nieuw in d ekast liggen en die krijgt ie aan als we naar een feest moeten ofzo (hou ik hem wat nieuw) en de andere goedkope krijgt ie aan naar school.

Gr, Danielle


#6

Je hebt ook spijkerstof wat je er achter kunt plakken, blijft gewoin zitten. Die plaatjes zijn drama, je moet ze naaien dan wil het wel.


#7

Hier hebben we het niet zo heel erg.
Er zit weleens een gat in een broek, maar dan is hij vaak al bijna te klein. Ik koop dus wel elke keer nieuwe broeken.
Wel koop ik vaak iets duurdere broeken (zonder vale plekken op de knie) en die zijn ook wel van goede kwaliteit!

Liefs, Anne


#8

Ja ik denk dat ik ook van die broeken moet kopen zonder vale plekken…
Ik vind ze alleen leuker (stoerder) dan de neutrale 1 kleurige.

Gr, Danielle


#9

die “vale” plekken komen er vanzelf wel in, even een paar extra slidings op de knietjes . hahahaha

Hier ook snel broeken stuk en idd. sneller in broeken met het verwassen effect.
Ik had een tijdje geleden 2 hele stoere goeie broeken gekocht bij WE en ze zijn nog steeds niet stuk.
Daar moet je eens gaan kijken

[img]http://lb3m.lilypie.com/my9gp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />


#10

Ik zal er aankomende week eens binnen lopen…(heb er vorige week leuke boxershorts gekocht voor Aaron trouwens)
Heb pas een MEXX broek gekocht…die krijgt ie express niet mee naar school aan alleeen als we naar iets toe gaan. (feestje oid)

Gr, Danielle


#11

Ik heb altijd broeken van de Name it, daar hebben ze wel hele stoere broeken met leuke zakken en stiksels, maar er zitten niet van die hele vale plekken op. Daarnaast vindt ik de kwaliteit ook heel goed.

Ook merk ik altijd verschil tussen een winter en een zomerbroek, die winterbroeken zijn een stuk dikker en dus minder snel stuk.

We hebben ook 1 spijkerbroek van een de Hema, het slim fit model, een hele stoere broek en erg stevig, echt een aanrader!! (Enne… bij S.eth zit het als een baggy broek )

Liefs, Anne


#12

waar is name-it te koop dan?


#13

Babyzaken die bekende merken te koop hebben.
Zalando
Kleertjes.com
Marktplaats

Groetjes,


#14

Je hebt een aantal speciale name it winkels in Nederland. Daarnaast is het ook te koop bij de v&d en dat soort winkels.

Liefs, Anne


#15

Gewoon goedkope broeken kopen voor hem, is toch geen enkel probleem? Ga maar eens naar de markt , heb je redelijke broeken voor weinig geld, die ook nog eens goed eruit zien.


#16

Wij hadden hetzelfde probleem.
Maar ik moet zeggen, sinds hij naar school gaat is het weer minder.
Waarschijnlijk omdat ze nu wat minder op de grond spelen en wat vaker aan tafel ‘werkjes’ doen?

Ik naaide destijds ook gewoon van die stoffen cars dingetjes op de knieen.
strijken werkt niet, dan hangen die dingen na een paar keer los.
Wat ik ook vaak deed is leuke stofjes bewaren. Dus bijvoorbeeld een leuk vest met een gave print ofzo. Als deze te klein of afgedragen is kapot knippen en daar een stuk stof van aan de binnenkant vd broek naaien.
Dan kan hij er weer even tegen.

Maar ik denk dat alle kinderen door deze fase gaan. totdat het voorbij is gewoon goedkope broeken kopen zoals je al doet!

Groetjes,
ILoveMyBoy