We S_vita bijna vergeten?

Ik zag ineens in haar reacties van vandaag staan dat ze alweer 39 week en 5 dagen zwanger is!! Maar ze stond helaas niet in de lijst van meldplichtigen, dus vandaar dat we haar bijna vergaten!
11 dagen te laat, maar bij deze hier toch je meld topic! Heel veel sterkte en succes nog even. Voor jou kan het echt niet lang meer duren! Laat je elke dag even wat van je horen? Succes!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Dat kan niet lang meer duren, succes nog!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Succes met de laatste loodjes.

Ze had niet in de gate dat er een meldplicht voor haar geopend was, volgens mij

hoi allemaal,

Dit vind ik echt super lief !! ik had het inderdaad niet in de gaten is dat corina het zei…
Maar laat zeker weten hoe het gaat en als onze kleine spruit ‘‘eindelijk’’ ter wereld komt laat ik jullie dat ook zeker weten !!

Groetjes Sylvia

40 weken en 1 dag zwanger… nog eventjes ( mijn banner doet het niet meer…haha )

Spannend!!!
Heel veel succes met de laatste loodjes!

Spannend zeg, kan niet lang meer duren.

Hoe voel je je?

Heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Groetjes,
Sandra

Nog eentje voor de Ikkeben babyboom! Succes meid… Nog even!

Lfs

quote:
hoi allemaal,

Ik heb de heledag al zeurende pijn in mijn onderbuik, harde buiken en af en toe pijn scheuten… ik denk dat ik toch echt een van deze dagen ga bevallen… als ik daar aan denk krijg ik echt paniek-aanvallen haha maarja ik hou jullie nog wel op de hoogte want moet morgen weer op controle in het ziekenhuis, nu proberen nog even te ontspanne haha

Groetjes Sylvia

40 weken en 1 dag zwanger … nog eventjes ( mijn banner doet het niet meer haha )

Oh jee dat klinkt alsof het echt op het punt staat te beginnen he!! Heel veel succes! Ik hoop dat je snel je kleine in je armen hebt!

Hoi allemaal,

Vandaag weer op controle geweest in het ziekenhuis, ze hebben een CTG gemaakt en een echo en alles was goed !!
ik moet maandag weer terug voor controle en als ze dan nog geen zin heeft om vanzelf te komen gaan ze toch kijken om stappen te ondernemen…

Groetjes Sylvia

Gisteren niet gemeld.
Misschien is daar al een baby geboren. Ik ben benieuwd

nee nog geen baby geboren… wel weer gerommel en weeen maar dan naar een half uurtje zakt het weer weg erg vermoeiend en ook niet zo goed voor mijn humeur…ik ben het nu echt beu !!
maarja nog even volhouden als het maandag nog niet vanzelf is gekomen (maandag weer op controle in ZH ) dan word ik van de week ingeleid… dus is nog maar ff.

Groetjes Sylvia

40 weken en 4 dagen zwanger…

Ik leef helemaal met je mee.

Duurt lang he als je moet wachten, maar wel fijn dat je anders word ingeleid. Spannend hoor!

Hoi ikkeben mamma’s,

Ik doe even mijn meldplicht en wou even mededelen dat ik 13 nov. ben bevallen van een mooie dochter genaamd Gina…
De bevalling is heel goed en snel gegaan heb der 17min. over gedaan…
maar moet nu wel goed rusten want ben erg slapjes, maar verder gaat alles goed en met gina gaat het perfect!!

Groetjes Sylvia