Alvast een gelukkig nieuwjaar

Helaas zal het iets anders lopen bij ons want we hebben allebei de jongens ziek en goed ziek
Maar dat gaat goed komen
Verder wens ik jullie al het goeds wat er maar te wensen valt
Pas op met vuurwerk
en tot volgend jaar weer meiden

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Ja dat wil ik bij deze ook doen; aangezien ik over een uurtje alweer klaar ben met werken (ik werk een halve dag, das dus maar tot 12 uur) Een heel gelukkig nieuw jaar. Maak er een mooie avond van samen met partner/kids/familie/vrienden etc! Ik ga zo oliebollen bakken, en bitterballen rollen! jum jum!

Ik heb het huis aan kant en ik ga ook zo de keuken in. Oliebollen, appelbeigneits, appelflappen en salades maken. Maar ook vanuit het regenachtige den haag een goed en gelukkig nieuw jaar gewenst aan iedereen.

Groetjes,

Michèle

Vanuit het hoge noorden ook voor jullie en de rest een goede jaarwisseling en een heel gezond en fijn 2011 gewenst!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ook ik wens iedereen een gelukkig en gezond nieuwjaar…

Tot volgend jaar

Groetjes Bianca, mamma van Kevin* Dylan & Kaitlyn

Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2011

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Voor iedereen op ikke ben de beste wensen voor het nieuwe jaar…uut de achterhoek.

Gr Patries

En ook vanuit een druilerig Eindhoven-City een heel mooi 2011 vol liefde, geluk, gezondheid en mooie momenten met onze kindjes! En straks in het voorjaar natuurlijk de geweldige babyboom hier, daar kijk ik al naar uit!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ook vanuit België een gelukkig 2011 gewenst!