Waar koop ik

a) regenlaarzen voor mezelf en b) handschoenen voor Eef? We zijn vanmiddag met z’n drietjes de sneeuw in gegaan en we hadden helemaal bevroren handen! Eva heeft wanten, maar die zijn 5 maten te groot, ze heeft mega-kleine hoefjes! Ik zoek dus kleine handschoentjes of wantjes…waar hebben ze die? Het liefst wel met één vinger (want) of 5 vingers, want die echte mini-handschoentjes hebben geen vingers en daar kan ze geen ballen mee rollen…

En Eva droeg laarsjes, mama liep op haar gewone laarzen die lekker doorlekten. Nu zoek ik een beetje normale regenlaarzen, dus niet van die legergroene enge dingen, in maat 36…Hebben ze bijna nergens! Waar oh waar hebben ze een beetje leuke??

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Michèle had daar laatst ook een topic over, dus die zal wel antwoorden over de regenlaarzen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wij hebben handschoenen voor Seth gekocht bij de Hans Textiel. Zijn inderdaad wantjes met 1 vinger, voor de duim.

Enne… ook mijn laaarzen lekker door:S Dus ik ga denk ik maar voor een goedkoop paar nep-uggs, voorkomt ook koude voeten en als ze lelijk worden maakt het ook niet uit, want ze zijn goedkoop

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wij hebben toevallig vanmorgen een set van wanten sjaal en muts gekocht bij de zeeman voor damian. Was 4 euro ofzo. Het zijn inderdaad wel wanten met alleen een duim en de rest dicht

in een winkel…

Op deze site hebben ze leuke regenlaarzen vind ik (even het tweede deel van de link achter de 1e plakken):

http://www.nathies.nl/home/category/1/dames-regenlaarzen.html limit=10&limitstart=0

Wantjes bij Prenatal? Hema?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

http://www.chimaeru.nl/

Daar heb ik mijn onwijs stoere regenlaarzen voor mezelf gekocht en niet duur. 27 euro incl bezorgkosten.

En ik heb bij C&A voor morgan wanten gekocht nu. Maar of die Eef passen??

Groetjes,

Michèle

Hier ook wanten voor Jurian met 1 apart stukje voor de duim. Maar vind het ondingen om aan te doen en ook hij wordt er heel passief van. Mijn idee handschoentje met allemaal vingertjes erin?! Ik heb ze op de markt hier in het dorp gekocht … incl muts en sjaal.

Laarzen bij Intratuin?

quote:
in een winkel...

Lekker vanaf je luie stoel online

was in een hele vervelende bui gisteravond
sorry

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Als baas zijnde mag dat hé

Ach Kimmetje, ik vond het wel humor hoor! Ik ken je nu langzaam aan wel! Natuurlijk bedoelde ik in WELKE winkel, gelukkig snapten 10 mama’s dat, hahahahahahaha!

Ik moet straks toch met Max even naar de winkel, dus ik kijk bij de Zeeman. Hans Textiel hebben wij niet en ook geen markt in de buurt, helaas. De wanten die Eva nu heeft zijn echt veel te groot, die zijn voor volgend jaar.

Enne…ik vind 27,- voor laarzen eigenlijk best veel?? Zag laarzen bij Scapino en die waren 23,- en die klikte ik weg als zijnde ‘te duur’…Haha. Maar beter dat dan koude doorweekte voeten, dat is zo akelig!

Ik heb de wanten van Tim bij de Hema gekocht. Daar lagen ze geloof ik vanaf maat 80. Hihi Tim heeft wel grote handjes, want die moest in 98/104 ! Zijn wantjes met alleen een duim, maar ze zijn lekker warm en geloof ik maar 4,50 eur.

Groetjes,
Sandra

Hihihi Sandra, die had ik voor Eva ook, in het knalrose. In 86-92, maar die zijn dus veeeeel te groot nog…

Ik zie het Bakmama! Er staan hele gave bij. Ik wil er wel nog een beetje hip bij lopen he? Hahahaha! Niet met van die mannenlaarzen. En je doet er jaren mee! Jij kent ook overal links he?

Nu we toch bezig zijn… ik ben op zoek naar pantoffels voor Jurian. Maat 25/26 … Laatst waren er bij de Aldi maar … die zagen er niet uit (vond ik) … wil wel iets neutraals. Iemand een link of idee?

Ola!
Ik was al een ander topic begonnen maar kan mijn vraagje net zo goed hier kwijt

Toen mij jongste zoontje 1 was hebben we van Opa en Oma heerlijke wanten gekregen. Van die (zelfgemaakte) wanten, binnenkant wol en buitenkant leer. Hij kon er alles mee doen en de hele winter geen last van koude vingers. En nu wil ik ze weer  Maar ik kan ze nergens vinden. Ik zoek ze voor mijn beide kindjes inmiddels 2 en 3 Hebben jullie een tip? Misschien een webwinkeltje van iemand of een andere winkel die ze verkoopt? Met de vorst van de komende tijd kunnen we ze hier goed gebruiken. Alvast bedankt!! Astrid

quote:
Enne...ik vind 27,- voor laarzen eigenlijk best veel?? Zag laarzen bij Scapino en die waren 23,- en die klikte ik weg als zijnde 'te duur'...Haha. Maar beter dat dan koude doorweekte voeten, dat is zo akelig!

Das incl bezorgkosten he Rainbow enne ze zijn lekker origineel. Bij een bouwmarkt of tuincentrum betaal je 30 of meer.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 01 Dec 2010 21:46:50

@miniboy: Ik zag vandaag simpele grijze sloffen bij de hema. Zagen er warm uit, vanaf maat 23 geloof ik. Voor Noor vond ik ze een beetje te jongensachtig, maar wel lekker warm. heb niet op de prijs gelet, maar zal niet heel duur zijn.

Astrid en Rainbow: Geen idee, succes!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ja, da’s waar! Ik zag dat ze in 36 niet veel meer hadden, maar ik ga voor de zwarte met witte bolletjes en met dat bontkraagje. Lekker warm! Of misschien voor laarzen met bloemetjes!