Joey eet al maanden heel slecht zijn brood. Hooguit twee hapjes en dan begint hij al weer te gooien. Een bolletje/krentebol/croissantje/krentewegge gaan er wel in, net als crackers/beschuiten/cracottes. Die geef ik hem dan niet ipv een boterham als we 's middags aan tafel zitten, maar die krijgt hij soms eerder op de ochtend als we langs de bakker lopen, of als ik geen koekje in huis heb geef ik hem 's middags wel eens een crackertje ofzo.
Nu heb ik me om dat brood nooit zo druk egmaakt, hij wil het blijkbaar niet, en krijgt ook geen honger als hij naar bed moet ofzo, tenminste… hij slaapt er wel om. Ik vind het alleen wel vreemd dat deze ‘fase’ al zo ongeveer een half jaar duurt… Is het wel een fase? Of is hij net als mama gewoon geen brood-eter? en moet ik hem als lunch toch een cracker ofzo geven?
Tot ruim een week geleden at hij 's morgens wel een bordje pap, maar dat gaat hij nu ook weigeren… het poepen gaat (nog) goed, maar gaat hij zo zonder brood en pap niet enorme verstopping krijgen?
Hij eet wel goed zijn fruit en groente en vlees…