Ik genoeg heb van spelletjes


#1

En dan ja spreek ik tegen jou Heleen mama van Elke en Anne

ik quote even

quote:
Dus Sje geen dingen verzinnen die ik niet heb geschreven. Ik wilde dit nog even schrijven. Ik vind het helemaal niet erg om niet meer te hoeven ikkebennen. Ik heb inmiddels een ander forum gevonden, en daar laten moeders je wel in je waarde. Daar was ook een toppic en dat ging over je kindje op de achterbank vervoeren in de kinderwagenbak die vast zit met een band, en er waren dus meerdere moeders die dit net als ik deden. Bijv. als ze met vakantie een lange reis moesten maken. Die band zit trouwens bij de kiinderwagen die ik destijds heb gekocht en is bedoeld om vast te maken als je een lange reis moet maken. Ik snap niet waarom ik me nu nog verdedig. Ik hoop in ieder geval dat jullie nog veel plezier hebben, en nog maar veel andere moeders mogen kleineren.

Groeten Heleen.


je was duidelijk genoeg zoals jullie kunnen lezen.

En dan ineens een paar weken later weer terug komen alsof er niets is gebeurd… dit stuit mij tegen de borst en heb er geen zin in.

Jij wilde weg en wegblijven , stop met dit welles nietus spelletje en ga je vermaken op iemand anders zijn forum…

We zijn er hier voor elkaar en niets meer en minder .Sorry voor de nieuwkomers die er niets van snappen.MAAR IEMAND DIE ZO AFSTAND NEEMT VAN ONS MAG DIE AFSTAND BLIJVEN BEHOUDEN.


#2

Als je sportief genoeg was geweest hier te reageren had ik er over na willen denken maar helaas Heleen.
Nu moeten mensen zoeken naar je reactie. Nee , ikkeben heeft geen behoefte meer aan je .
Maar bij deze weer een quote

quote:
Hoi,

Ik heb besloten om weer af en toe te reageren na aanleiding van een mailtje
die ik van Tamara kreeg. (Tamara reageerde ook op kinderwagenbak/maxicosi)
Zij vroeg mij weer terug te keren omdat zij veel aan mijn tips had.
oa: het slaapje waar Anne zo goed in slaapt en haar zoontje toen ook nadat
ze die had besteld, en verder nog een aantal dingen over voeding en slaapschema e.d.
Ze mailde me dat ik me niet moest laten wegpesten en gewoon door moest
gaan andere moeders tips te geven.
Ik dacht bij me zelf: ik ga gewoon door want ze heeft gelijk.
Oke, ik heb eerder gezegd te stoppen, maar heb me bedacht.
Ze schreef me ook dat zei destijds ook was gestopt omdat er regelmatig
bot wordt gereageerd en vroeg me of ze me af en toe mocht mailen als ze
ergens mee zat.
Ik kan natuurlijk ook gewoon bij je reacties bij ikkeben kijken zei ze me.
Sorry, dat sommigen het hier niet mee eens zijn dat ik terug keer, maar mijn
besluit staat vast.
Ik blijf!

Heleen.



#3

Heel aardig dat je openbaar even laat weten wat een ander je mailt Heleen ( elke/anne )}

Heel goed hoor dat je besluit vast staat, maaaaruuuuhm deze site word uiteindelijk wel beheerd he…
En op de rest van je onzin die je zonodig weer op wilt/moet rakelen, ga ik niet eens meer eens op in.

Asje


#4

Ik word er langzaam ook wel ziek van
Je zegt dat Sje het volgens jou altijd beter weet
Maar kijk eerst eens naar jezelf
Voordat je iemand beschuldigd
Ik ben er verder ook klaar mee

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#5

ffffffffff nee dank je weer die elle lange verhalen !
En dan weer discussies en dat je toch niks aan neemt. En jij denkt het weer te weten.
Nee dank je daar verspeel ik geen energie meer aan.

Gytha


#6

Hmmm… Gaaap, zwaai, daaahaaaaaag Heleen…

Ik lees het gewoon niet meer, en dat de tips wel goed zouden zijn, daar gaan we ook maar niet op in…

Liefs Wendy


#7

Het zit niet superlekker bovenop mijn handen, maar ik blijf er lekker bovenop zitten. Ik was er namelijk al lang klaar mee.

Groetekes, Sje


#8

Krijg je wel lekkere zweet handjes van met dit weer:D

Liefs Wendy


#9

En zweetbillen!

Groetekes, Sje


#10

soms loopt de reuzel uit je … er van!

Tries


#11

Thanks!!! Vooral de reacties op schema’s… Ellelang zijn ze!

Het is veel rustiger en leuker op Ikkeben zonder Heleen. Niet om iemand af te kraken, maar ik heb een hekel aan mensen die doen of zij de beste zijn en alle wijsheid in pacht hebben. Dat kwam heel erg naar voren bij Heleen.

Dus ben ik het er mee eens dat ze ‘geblokkeerd’ wordt.