Welke billendoekjes?


#41

I love de lidl doekjes. echt super, goed vochtig, drogen niet uit, ruike fris, niet duur en ligt lekker in de hand. en ik heb al veel merken getest…

x Floss


#42

Haha, snel lopen. Da’s een goeie Michelle!

Ben het helemaal met je eens hoor Rainbow, het is echt een winkel die is blijven steken in de Middeleeuwen. Maar ja, vandaar waarschijnlijk ook die prijzen. En hier hadden ze volgens mij ook een schort aan met Frau … erop. Echt! Of we zijn allebei gek geworden…

Die plasgeur kan echt aan de Pampers liggen hoor, het viel me echt op en heb het ook al vaker gehoord. Nu echt geen last van met de Aldiluiers.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#43

Ik heb ook altijd Pampers, dus ga er toch eens op letten.

Wat betalen jullie voor de luiers bij de aldi en hoeveel zitten er dan in per pak.

Ik kom nooit bij de Aldi. Vind het een verschrikkelijke winkel, maar als het veel scheelt en de luiers zo goed zijn ga ik er toch eens over na denken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers


#44

Zie je, ik ben dus niet gek? Er stond echt Frau op!

Trouwens, bij ETOS zijn alle Zwitsalproducten 2 halen 1 betalen! Ik heb meteen 2 dubbelpakken doekjes gekocht + 2 washandjes en nog wat dingen. Ik had een volle spaarkaart en zo scoorde ik heel veel voor 10,-!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker


#45

ik heb die van 9-18 kilo groene pakken en er zitten er 80 in voor 11.99

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie


#46
quote:
@mriek indd groot inslaan of heel snel lopen

Liefs Michelle


Dat snelle lopen gaat nog wel, alleen je moet zo f*cking lang wachten bij de kassa! De hele winkel vol mensen, zijn er maar twee kassa’s open! Moet je wel een half uur wachten voor je aan de beurt bent. Als ik dus iets nodig heb bij de Aldi doe ik het op de dagen dat ik de meiden niet heb. Het zal je maar gebeuren dat jet middenin de rij staat en ze beginnen beiden te klieren! Jippie!

De Aldi hier is redelijk groot en je kan de spullen goed vinden, maar een vriendelijk woord van een van de medewerkers is ver te zoeken.

Heb nu de luiers van de Aldi gehaald en heb standaard de billendoekjes van de Aldi. Ik vind ze erg fijn.


#47

Van die kassa’s heb ik geen last mijn mannetje doet de boodschappen altijd

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie


#48

@Sandra: er zitten rond de 80 luiers in voor 11,99. Dus dat is het dubbele aan luiers voor maar een paar euro méér dan de Pampers.

@Rainbow: nee, je bent niet gek!

@Judith: idd, chagrijnige medewerksters en zo totaal niet klantvriendelijk. En pissig worden als je vraagt of er een extra kassa bij kan…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#49

Ik wil niet anders dan billendoekjes van de AH (eigen merk)
Wij slaan altijd groot in als ze de actie 2 halen 1 betalen hebben. Soms wel 40/50 pakjes tegelijk! Ik kom nooit tekort, hahaha!
Groetjes,
Mariëlle


#50

Onze Aldi is net verbouwd. Hij is nu iets groter maar is voor een Aldi nog steeds knus en het personeel is bij ons heel aardig en ze zijn ook altijd heel aardig voor morgan. Van de week waren we boodschappen aan het doen voor der verjhaardag zonder haar en iedereen vraagt dan waar ze is. En ze spelen altijd met haar. Dus wij klagen niet hoor

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers


#51

Dan is jouw Aldi de uitzondering op de regel Michèle…

Wij zweren inmiddels bij de billendoekjes van de Super de Boer (eigen merk). Eindelijk de juiste gevonden. En de Aldiluiers bevallen voor overdag nog steeds prima, maar voor 's nachts niet. Lekken door. Dus net maar weer de baby dry van Pampers gekocht voor 's nachts, 3 halen 2 betalen bij de Etos!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#52

Haha ik reed een paar dagen geleden langs de Aldi bij mijn ouders en zat gewoon in mezelf te lachen, omdat ik aan jullie verhalen over de Aldi moest denken Mriek en Rainbow.

Mmm ik was na vanmorgen helemaal om en van plan Aldi luiers te gaan halen. Tim wordt nu al 3 dagen wakker met een natte romper, omdat zijn luier is doorgelekt. En dat terwijl het Pampers baby dry is. Maar als ik jouw verhaal zo lees Mriek heeft dat geen zin want lekke aldi luiers ook door. Nou ja dan denk ik dat ik het gewoon bij pampers hou.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers


#53

Ik heb nog geen natte baby gehad van de aldi luiers

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie


#54

Grappig Sandra, dat je dacht aan mij en Mriek en dat je moest lachen! Ik vind het hier ook altijd oergezellig, omdat je vaak dingen van elkaar herkent. Lachen dat Mriek die akelige blauwe schorten ook herkende en ervan walgde!

Ik dacht vandaag ook te voelen dat Eva een beetje nat was. Ze voelde wat klam op de billetjes. Ze had een Baby Dry aan. Ik heb dat wel vaker, dat ik denk iets te voelen, maar als ik dan aan de romper voel, is die gewoon droog. Ik weet niet wat ik dan voel? Vooralsnog hou ik het bij Pampers, want ik heb nog 4 pakken van een aanbieding staan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker


#55

Ik heb ook nog nooit een natte luier gehad met Morgan. En geloof me die kunnne goed vol zitten met zo’n kleine natnek

Groetjes,

Michèle


#56

@michèle tis toch de bedoeling dat de luier nat is maar niet de kleertjes en bed

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie


#57

Haha, grappig Sandra. Wat een impact heeft Ikkeben, hè? Tip: een grotere maat luier dan normaal helpt hier goed tegen doorlekken. Erik draagt normaal gesproken maat 5, maar voor 's nachts hebben we de baby dry in maat 6. Nog nooit doorgelekt, dus misschien nog een idee?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#58

Eh ja Michelle dat bedoelde ik ook ja. Lekker scherp ben je weer

Waar kan ik dit nu weer op gooien

Groetjes,

Michèle


#59

Niet je leeftijd hè dat heb ik je op je hyves al gemeld. Uhhh nog moe van de verjaardagen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie


#60

Daarom vraag ik het ook

Groetjes,

Michèle