Welke billendoekjes?


#21

Ik heb ook altijd doekjes van de Aldi. Ideaal! Ze zijn niet duur. € 1,49 per pak à 80 stuks. Ze maken goed schoon en stinken niet.

Groetjes Natasja

Lilypie


#22

Kruitvat daar haal ik ze., omdat ik ze ook voor het gezicht gebruikt en deze stinken niet zo en zijn neutraal


#23

Ik gebruik voor levy bumblies luiers en daarvan ook de billen doekjes ik vind dat lekker ruiken en krijg zijn billen er ook mee schoon van de kruitvat vind ik persoonlijk stinken maar dat is mijn mening… verder heb ik eigenlijk niet verder uitgeprobeerd. Maar mijn moeder heeft billen doekjes van de aldi en zij is daarover tespreken maar goed dat we allemaal een andere smaak hebben?

groetjes Manon


#24

Ik vond die van Bumblies ook lekker ruiken.

Maar nog eens wat; ik was laatst bij de Aldi (heb toen dus ook dat pak luiers gekocht), maar kon met geen mogelijkheid hun billendoekjes vinden. En deze muts houdt er niet van om te vragen, ik kon wel een kerel zijn… Dus die missie is nog niet geslaagd…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#25

Grappig dat de meningen zo verschillend zijn. Ik heb zoals ik zei altijd Zwitzal. Heb 1 keer Bumblies gebruikt en die vond ik heel erg droog, waardoor je alles moeilijk schoonkreeg.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers


#26

@ Mriek: Ik weet niet of je ze inmiddels hebt gevonden, maar bij onze Aldi liggen ze niet bij de luiers. Maar bij de vuilniszakken en aluminiumfolie. In de andere stelling liggen de shampoo’s, douchegels ed.

Groetjes Natasja


#27

Onze aldi is net verbouwd en nu ligt het wel logisch maar over het algemeen ligt bij Aldi en liddle alles doorelkaar. Dus of vragen of doorzoeken

Groetjes,

Michèle


#28

Bedankt voor de tip Natasja! Da’s inderdaad onlogisch, maar verklaart wel waarom ik ze niet kon vinden. Zal binnenkort nog eens op missie gaan, haha.

Enne Michèle: vragen??? Echt niet…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#29

En hoe bevallen de luiers Mriek? Ik gebruik ze nu ook en vindt het prima luiers!
Ik denk dat ik ze daar de volgende keer weer ga halen of een goede aanbieding van de pampers.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#30

Ik heb het pak nog niet aangebroken Saro, op de één of andere manier wil ik eerst het aangebroken pak Pampers opmaken…ondanks de tip van mini-boy omdat vooral níet te doen, want mochten de Aldi-luiers niet bevallen, dan heb ik nog Pampers in huis. Nou ja, jouw bericht dat ze bevallen geeft me goede hoop…

Binnenkort gaan we ze ook proberen, echt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#31

O ja, Ze heten bebino en zitten in een groene verpakking. Misschien vergemakkelijkt dit het zoeken een beetje.

Groetjes Natasja


#32

Thanks! Nu je die naam zegt, volgens mij heb ik die bij ons op de creche ook zien liggen. Moet zeggen dat ik wel vind dat Erik altijd met erg geïrriteerde billetjes bij de creche vandaan komt; of het ligt aan het feit dat ze de luier niet op tijd verschonen, of aan de billendoekjes. Nou ja, kan het altijd proberen. Voor dat geld hoeven we 't niet te laten tenslotte.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#33

Ik gebruikte altijd eigen merk ETOS, want ik ben ook ETOS-fan. Ik gebruik daar ook alle verzorgingsproducten van en dat bevalt supergoed. Het is niet duur en ruikt toch een beetje naar Zwitsal. Van de ETOS-doekje dacht ik dat Eva wat rode billen kreeg, maar dat kon ook aan de tanden liggen. Daarna kocht ik Zwitsal en Pampers en die bevallen goed. Nu weer even ETOS lavendel en haar billen en schaamlipjes waren toch weer wat rood. Daar stop ik dus maar mee. Ik ga toch voor de Pampers in alle varianten, want die zijn lekker nattig. Ik heb ook de ribbels gehad van Zwitsal, maar die vond ik te groot en ik vond dat ze niet goed schoonmaakten. Die ‘graanbillen’ hebben wij ook regelmatig en dat is zwaar irritant! Het zal fijn zijn als ze het straks ‘zelluf’ kunnen doen met Kandoo!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Second Birthday tickers


#34

Ik heb die van de Aldi gehaald nu en ik moet zeggen ze bevallen prima. Ook de verpakking is zeker handig. Alleen voor onderweg heb ik een klein pakje van het kruitvat. Ik had etos maar die vond ik zo chemisch ruiken dat ik er zelf van over me nek ging.

Groetjes,

Michèle


#35

Hier bevallen de Aldi billendoekjes ook goed. Ze zijn net even iets stugger dan de Zwitsal doekjes, zodat de “brintapoep” er iets makkelijker af gaat…ook al blijft het een klus, haha Voor Dani maakt het naar mijn idee niet uit…dit vindt het zo ie zo wel een drama om verschoond te worden

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#36

Wij hebben laatst billendoekjes gekocht bij de Super de Boer. Eigen merk, voor de gevoelige huid. Bevallen heel goed; goed nattig en maakt goed schoon. Dus misschien hebben we EINDELIJK de juiste billendoekjes gevonden!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#37

Ik hoop het voor je Mriek enne de aldi luiers al in gebruik? ikke wel en bevallen prima

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie


#38

Yep, de Aldiluiers zijn sinds kort in gebruik. Bevallen ook goed moet ik zeggen. Vandaag was Erik bij m’n ouders en zij gebruiken nog Pampers en toen ik Erik kwam halen en oppakte, toen rook ik gewoon dat 'ie had geplast. Dat viel me eerder nooit zo op, maar bij die luiers van de Aldi ruik ik dat helemaal niet. Hoorde daar meer mensen over, dat ze die Pampers vonden stinken na het plassen en inderdaad, het klopt. Dus de kans zit erin dat we ze vaker gaan kopen, de luiers van Aldi. Het enige nadeel: die winkel bij ons in de buurt is zo vreselijk! Lelijk, koud en met onwijs achterlijke medewerksters. Sorry, kan het niet anders zeggen. Dus in één keer groot inslaan, dan hoef ik daar maanden niet weer te komen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#39

Mriek, ik ruik bij Eva ook weleens een plaszweem zeg maar. Ik wist niet dat dat aan de Pampers zou kunnen liggen, maar mijn neefje en nichtje hadden ook Pampers en daar rook ik het soms ook bij. Niet altijd trouwens en bij Eva ook niet. Is toch iets om te onthouden.

Ik kom alleen bij de Aldi voor hun lasagna en voor Knoppers koeken. Verder vind ik het een vreselijke winkel met dat TL-licht. En dan die ouderwetse blauwe schorten waar op staat Mevrouw De Boer of, nog erger, in het Duits Frau De Boer. Volgens mij stond het er in het Duits op hier in Eindhoven! Of ik word helemaal debiel en meen dingen te zien die er niet zijn! Ook stom: je mag nooit zonder wagentje de winkel binnen. Alsof ik voor dat geld nog iets ga jatten zeg! Nee, ik haat die winkel.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker


#40

@mriek indd groot inslaan of heel snel lopen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie