ik word hier zo knettergek van.vonnochtend ook weer ik stond echt op ontploffing
ik kan dr niet meer tegen
alles wat ik aan hem vraag van de simpelste dingetjes , hij geeft geen antwoord en als je vraagt hoor je me dan zegt hij ja maar waarom geef je geen antwoord dan is het stilte en kijkt hij je strak aan.
vannochtend liep het zo: ik gaf hem zijn kleren en ga vervolgens mezelf opknappen ik hoor hem naar de zolderlopen vraag ik hem waar ga je heen wat ga je doen … stilte wat ga je doen… weer niks dus ik pak hem aan zijn arm vast en stel de vraag weer ik ga andere sokken pakken mompelt hij , waarom zijn die andere stuk dan, nee , dan hoef je ook geen andere sokken te hebben terug naar beneden en aankleden kom ik 5 min later uit de douche zit hij nog op zijn bed met dezelfde sokken die nu wel ineens kapot zijn!!! weer volgen er wat vragen zoals waren die al stuk heb je ze stuk gemaakt etc etc maar krijg geen respons
nou zo gaat het dus iedere dag weliswaar om andere redenen maar ik word er zo moe van.
ik ben dan vandaag ook flink uitgevallen tegen hem waar ik gelijk spijt van heb en geprobeerd om het goed te maken maken een knuffel en proberen uit te leggen waarom ik hier niet tegen kan dat ik hem op deze manier niet kan helpen dat ik zo niet weet wat hij nodig heeft.
maar als hij iets van me wilt dan komt hij zo… afgelopen week was zijn juf jarig was ik heel vergeten komt hij om 7 uur sochtends mama kan je snel een cake bakken voor de juf nou moet dat nu ik voel me al niet lekker dus nee eigelijk wil ik dat niet doen zo vroeg in de ochtend … nou dan sta ik niet op…en hij ging doodleuk weer in zijn bed liggen… om de lieve vrede te bewaren heb ik toch om half 8 staan bakken terwijl mijn oudste zoon voor het ontbijt zorgde…
wat moet ik hiermee, graag advies
groetjes
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag