Verschrikkelijk die etos luiers


#1

Ik heb altijd trouw pampers gebruikt, alleen zijn die erg duur.

Dus heb ik de etos luier eens geprobeerd. Nou vind het verschrikkelijke dingen!! Ze zijn keihard, en wanneer die nat wordt, wordt die nog veel harder!!! Dat lijkt me ook totaal niet lekker zitten…
Ook sluit die totaal niet aan bij de billen, wat lekken als gevolg heeft. En dan niet alleen de romper die nat is, nee ook het broekje en zelfs het bed .

Vind de lipjes ook slecht, die schieten al heel snel los…

Conclusie: Hele slechte luiers. Dus die gaan de prullebak in :d

Ga nu de kruidvat proberen, die moeten ongeveer vergelijkbaar zijn met pampers. En ook goed zitten.

Gewijzigd door - djennie op 16 Mar 2009 22:00:23


#2

En welkom op de site, zullen we maar zeggen!

Groetekes, Sje


#3

Kruidvatluiers zijn inderdaad prima. Ze zijn wel iets dikker als de pampers, maar bij mijn zoontje werken ze perfect,

Er is trouwens ook een site waar je alle aanbiedingen van luiers en babydoekjes kan bekijken. Ik weet niet of ik de site mag noemen??? Maar mochten de pampers dan ergens in de aanbieding zijn kan je die inslaan, haha

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#4

Die van de Etos heb ik ook eens geprobeerd en dat inderdaad lekken geblazen.
Ik vind pampers inderdaad de beste maar wel heel duur.

Ik heb nu Huggies (waren in de aanbieding). Lekken niet maar zijn ook wel wat harder. Die van kruitvat heb ik wel gebruik toen ze nog heel klein was en toen op pampers overgestapt. Ga misschien ook binnenkort weer eens Kruitvat proberen.
Ik vind 13 euro voor een pak pampers ook niet meer normaal

Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker


#5

Ja dat klopt, 13 euro is erg duur, maar in verhouding zijn ze wel goedkoper, want er zitten veel meer luiers in, en dat scheeld ook.


#6

Ik heb luiers van de Aldi, die doen het prima en als ze in de aanbieding zijn neem ik de pampers.

En de site die jullie bedoelen heb ik al een keer genoemd en ik mocht blijven dus bij deze:

www.watkostenluiers.nl Hier kun je je aanmelden en krijg je elke week de aanbiedingen van de luiers en luierdoekjes in de mail. Makkelijk voor de hamster momenten.

Groetjes,

Michèle


#7

Weet iemand hoe ik die liypie erop krijg? ik heb wel een html code die ik heb geplakt bij handtekening, maar hij doet het niet :-s

En een goede tip die site :smiley:

Gewijzigd door - djennie op 17 Mar 2009 13:00:27