Verjaardagscadeau 1ste verjaardag meisje


#1

Het duurt nog eventjes, maar zit er al over te dubben…

Lisa wordt in september 1 jaar, en ik heb geen flauw idee, maar dan ook echt geen flauw idee wat een leuk cadeau is voor haar eerste verjaardag.
We hebben natuurlijk al volop (baby)speelgoed van haar grote broer.
Ik vind bijvoorbeeld een houten keukentje wel heel leuk, maar eigenlijk pas voor haar tweede verjaardag… En vrienden/familie zullen straks ook wel gaan vragen wat ze voor haar verjaardag kunnen geven, tja als ik het zelf al niet weet…

Ideeen nodig dus!
Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#2

Een keukentje is voor een kind van 1 jaar ook leuk!
Onze oudste kreeg voor haar 2e verjaardag een keukentje van ons, de jongste werd toen net 1. Nou ze heeft er het afgelopen jaar ontzettend veel mee gespeeld! Echt heel leuk! Of zo iet s kun je rond sinterklaas doen, kan ze er ook wat meer mee.
Wat ze bij ons ook leuk vonden (en vinden) is een serviesje en poppen doen t ook goed (met een maand of 15-16 waren poppen het helemaal en daarna ook nog!)
Houten puzzels, duplo,een eigen kleurboek…
er is vast veel meer, maar hier huilen nu 2 van de 3 even andere prioriteit…


#3

Ik heb speciaal even de foto’s van N. haar eerste verjaardag moeten bekijken want ik wist het echt niet meer. Wat zij kreeg voor haar eerste verjaardag: een armbandje met haar naam erin gegraveerd, kleertjes, bikini, zwembadje en strandsetje, activiteitenkubus, poppenwagen met bijbehorende pop, schommel voor in de tuin.


#4

Bedankt voor jullie reacties!
Ik geloof dat ik maar voor de babypop ga, dat is wel een echt meisjes cadeau! Er staat hier ook al zoveel van Jasper waar Lisa gewoon mee kan spelen… Wel lastig om een echt mooie pop te vinden. Heb nu iets op internet gevonden, maar dat vind ik toch ook wel een beetje een risico, straks valt het heel erg tegen als de pop bezorgd wordt… Dus ga nog even de speelgoedwinkels bij langs maar zoiets wordt het vast.
Nu nog een lijstje voor vrienden/familie… het serviesje staat er in elk geval op, dat is ook een leuk idee!

Ik ben er al druk mee in de weer, de uitdeelcadeautjes en uitnodigingskaartjes zijn al binnen Ik dacht laat ik nu maar eens op tijd beginnen ipv alles nog last minute te moeten regelen…

Groetjes Carolien

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#5

Mijn zoontje kreeg voor zijn eerste verjaardag een driewieler met duwstang (heb je ook in meidenuitvoering). Hartstikke handig…als we de hond uit gingen laten ging hij hierin want grote afstanden lopen kon hij nog niet en om een buggy mee te nemen was zo’n gedoe…

Zo leert ie ook sturen en trappen. Hier kunnen ze opzitten tot hun vierde jaar.


#6

Bij de hema hebben ze ook houten servies, kopjes met theezakje, bordjes en vorkjes, etagere en taartjes, een dienblad en een theepot/melkkan/suikerpotje. Is bij ons nog steeds favoriet!

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers


#7

Het is toch een babypop geworden! Inmiddels ontvangen en een super schatje:

Verder heb ik hier al wat dingetjes overgeschreven voor familie/vrienden, zo’n serviesje is idd ook super schattig. Daar heb ik ook al wat leuke van gevonden.
Toch wel even wennen hoor een meisje, haha! En veel dingen hebben we al van jasper, zoals een jongens driewieler met duwstang…maar om nu speciaal voor Lisa een roze te gaan kopen gaat me ook net wat te ver

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers